انتخاب جیم رایان به عنوان یکی از تاثیرگذارترین مدیران تجاری صنعت رسانه

پلی استیشن 5 همچنان از ایکس باکس سری ایکس پیشی می گیرد | S نزدیک به دو به یک. اما تسلط ایکس باکس [بازارِ] خدمات اشتراک باعث شد سونی در ماه ژوئن پلی استیشن پلاس را اصلاح کند. دادن انتخاب بهتر بازی به بازیکنان.”

Variety دلیلی برای انتخاب Halst برای عرضه بازی های انحصاری برنده جوایز در سال 2022 می بیند. از God of War Ragnarok تا Horizon Forbidden West. Variety همچنین اشاره کرد که Halst چشم اندازی را برای افزایش تنوع بازی های PS Studios دنبال می کند. از آنجایی که به نقل از Variety، در سال 2023 شاهد اولین بازی از سرویس زنده جدید سونی و اولین بازی از بازی جدید موبایل سونی خواهیم بود.

جیم رایان، مدیر عامل و رئیس پلی استیشن در کنفرانس سونی در CES 2023

در جدیدترین اخبار بازی، ورایتی علاوه بر اشاره به تکمیل خرید Bungie توسط پلی‌استیشن، که به سونی «سرویس زنده مهمات» می‌دهد، دلایل دیگری هم برای انتخاب رایان داشت: «این شرکت [سونی] به سرمایه گذاری های استراتژیک ادامه داد. با خرید 14 درصد از FrameSoftware و تزریق 1 میلیارد دلار به Epic Games. علاوه بر این، سونی با خرید اکتیویژن بلیزارد که FTC اکنون به دنبال مسدود کردن آن است، مخالفت کرد.

رایان همچنین توسط Variety به دلیل رهبری بخش جدید سونی به نام PS Productions مورد ستایش قرار گرفت. بخشی که به ساخت اقتباس های سینمایی و تلویزیونی از بازی های پلی استیشن با آثاری مانند سری Uncharted و The Last of Us مشغول است. Variety همچنین به عرضه پلی استیشن VR 2 در فوریه 2023 اشاره کرد.

حضور پلی استیشن در این لیست به جیم رایان محدود نمی شود. چون نام هرمان هالست، رئیس استودیو پلی استیشن نیز در لیست Variety500 Honoree قرار دارد. هالست که مانند رایان به عنوان یکی از رهبران بازی در سایت Variety معرفی شد، برای دومین سال متوالی نام خود را در بین 500 فرد تاثیرگذار در شکل گیری صنعت بازی مشاهده کرد. جهان

بخوانید  بازیگر نیلوفر سفید به سریال Only Murders In the Building پیوست

ورایتی برای سومین سال متوالی جیم رایان را یکی از تاثیرگذارترین رهبران صنعت رسانه معرفی کرده است.

جیم رایان، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سونی اینتراکتیو اینترتینمنت، توسط Variety به عنوان یکی از “500 رهبر تاثیرگذار در صنعت رسانه جهانی” برای سال های 2020 و 2021 معرفی شده است. اکنون می دانیم که او در لیست Variety500 Honoree برای سال 2022 قرار دارد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر