بازیگر نیلوفر سفید به سریال Only Murders In the Building پیوست


لیست بازیگران فصل چهارم سریال Hulu Only Murders In the Building با اضافه شدن Mali Shannon گسترش یافته است.

در میان آخرین اخبار سینما و تلویزیون، با خبر شدیم شان مالیبازیگر نیلوفر سفید و شنبه شب زنده به جمع بازیگران فصل چهارم سریال Only Murders in the Building on Hulu پیوست. طبق گزارش رسانه ددلاین، این بازیگر نقش یک تاجر موفق را بازی می کند که وارد دنیای تحقیقات و بازجویی در لس آنجلس می شود.

استیو مارتین نقش چارلز هیدن ساویج. مارتین کورت نقش اولیور پاتنام. سلنا گومز نقش میبل مورا. ناتان لین نقش تدی امی رایان نقش جین و آرون دومینگز آنها در سریال Only Murders Inside the Building نقش اسکار تورس را بازی می کنند. Hulu در روز پایانی فصل سوم، Only Murders In the Building را برای یک فصل دیگر تمدید کرد. این کمدی تحسین شده نامزد یازده جایزه از جمله “سریال کمدی برجسته” در جوایز امی 2023 شده است.

سریال Only Murders in the Building ماجراهای سه غریبه مجذوب جنایت واقعی را دنبال می کند که ناگهان درگیر یک پرونده مرموز می شوند و باید برای حل آن اقدام کنند. استیو مارتین جان هافمنمارتین شورت، سلنا گومز، جیمی بابیت، دن فوگلمن و جس روزنتال آنها به عنوان تهیه کنندگان اجرایی پروژه عمل می کنند. استیو مارتین یکی از سازندگان و نویسندگان سریال در کنار جان هافمن سکاندار این کمدی است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  مانیتور زیبای 5K اپل در آمازون تخفیف زیادی دریافت می کند