امکان عرضه کارت گرافیک RTX 4070 از فروردین ماه آینده

گفته می شود کارت گرافیک RTX 4070 با 5888 هسته CUDA و 12 گیگابایت حافظه GDDR6X عرضه می شود. این مدل در اصل یک مدل کوچک شده از کارت گرافیک RTX 4070 Ti است که با TDP کمتری معرفی شده است. در دیگر اخبار مرتبط با این محصول، گفته شد که انویدیا به زودی تولید انبوه خود را آغاز خواهد کرد. بنابراین، پنجره انتشار آن برای ماه آوریل می تواند معقول و قابل انتظار باشد.

انویدیا به تازگی جزئیات جدیدی در رابطه با زمان بندی عرضه مدل غیر Ti کارت گرافیک GeForce RTX 4070 منتشر کرده است. ارائه شده که البته تاریخ خاصی ذکر نشده است. اما از این طریق به شرکای تجاری این شرکت اطلاع داده شده است که عرضه این محصول در فروردین ماه انجام شود. تمام اطلاعات موجود در این پیام برای تاریخ نامعلوم (TBD) مشخص شده است، اما قسمت مربوط به در دسترس بودن کارت گرافیک در فروشگاه های فروشنده به ماه آوریل عقب افتاده است.

اعلامیه های انویدیا هر از گاهی منتشر می شد، اما به تدریج تغییر کرد. در واقع، ما چیزهای زیادی را دیده ایم که به طور کامل تغییر کرده یا در نهایت لغو شده اند. بنابراین، این موارد نیز ممکن است در آینده تغییر کنند.

اعلامیه انویدیا به شرکای تجاری خود حاکی از احتمال عرضه یک کارت گرافیک غیر Ti RTX 4070 در ماه آوریل است.

زمانبندی کارت گرافیک RTX 4070

طی چند ماه گذشته، مشخصات فنی منتسب به کارت گرافیک RTX 4070 بارها تغییر کرده است، اما Kopite7kimi در آخرین موارد به کارت PG191 SKU 343 اشاره کرده است. به عنوان یک مدل کارت گرافیک جدید RTX4070 با اشاره به

بخوانید  Halo Infinite با فصل ها انجام می شود، در عوض عملیات رایگان را دو برابر می کند