ال فانینگ در مورد کیفیت گرافیک Death Stranding 2 و فناوری ضبط حرکت صحبت می کند

سازنده Metal Gear و Death Stranding قبلا گفته بود که Death Stranding 2 از تکنیک های متفاوتی از Death Stranding برای مواردی مانند نورپردازی استفاده می کند.

افرادی با لباس‌های نارنجی در اولین تریلر Death Stranding 2 که می‌توانستند پرستندگان ششمین موجودیت انقراض، آملی باشند.

این بازیگر آمریکایی که تا چند هفته دیگر 25 ساله می شود، متقاعد شده است که بازی بهتر از وضعیت فعلی به نظر می رسد. زیرا متوجه شد که کوجیما نسخه نهایی «بی عیب و نقص» را در ذهن خود مجسم می کند. به گفته خود ال فانینگ، Death Stranding 2 “خیلی بیشتر از یک بازی” خواهد بود.

فانینگ ادعا می کند که بازی در طول توسعه به این ترتیب به پیشرفت خود ادامه می دهد: “[کوجیما] او همیشه می گوید این پایان نیست. [او می‌گوید] این اصلاً تأثیری نیست که بازی قرار است داشته باشد [درنهایت] دارم اما من همینطورم [نسخه‌ی در حال ساخت] نگاه می کنم و می گویم “مثل دعوا است”. ولی [کوجیما] او در سرش فکر می کند: «اوه خدای من، خیلی بهتر از این خواهد شد. به هیچ وجه [نسخه] حتی نگاه نکنید.”

در جدیدترین اخبار بازی، اطلاعاتی از بازی Death Stranding 2 توسط ال فانینگ فاش شد. ال فانینگ که با آثاری چون سریال The Great و فیلم The Neon Demon شناخته می شود، یکی از بازیگران اصلی DS2 است. او اخیراً گفته است که Death Stranding 2 بسیار بهتر از بازی قبلی به نظر می رسد، به لطف استفاده از فناوری پیشرفته تر از آنچه در ساخت Death Stranding استفاده شده است. او در پادکست Brain Structure هیدئو کوجیما او در مورد بازی DS2 صحبت کرد.

بخوانید  جوئل ادگرتون مجبور شد برای عمو اوون التماس کند تا در سریال اوبی وان کنوبی صحنه مبارزه داشته باشد.

ال فانینگ که نقش یکی از شخصیت‌های کلیدی Death Stranding 2 را بازی می‌کند، کمی در مورد فناوری‌های مورد استفاده کوجیما پروداکشنز صحبت کرد.

هیدئو کوجیما ادامه داد: “در حال حاضر نمی توانم جزئیات زیادی را فاش کنم. این بار ما از فناوری جدید استفاده می کنیم. بنابراین فکر می کنم روند اسکن [بازیگر،] کمی متفاوت بود. البته ال از آن لذت برد.»