ویدیوی جعبه گشایی هدست سونی PSVR2 منتشر شد

نطر شما چی هست؟ چه انتظاری از این محصول دارید؟ نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

در جدیدترین اخبار بازی، Sony Interactive Entertainment ویدیوی جعبه گشایی جدیدی برای هدست واقعیت مجازی PlayStation VR2 منتشر کرده است. در این ویدیو قصد داریم محتویات داخل بسته بندی این محصول را از نزدیک بررسی کنیم و جزئیات زیادی را در مورد خود دستگاه بررسی کنیم. ویدیو توسط کی یونیاما مدیر تولید PSVR2 ارائه شده است. این شخص علاوه بر جزئیات بسته بندی PSVR2، سونی را یک شرکت دوستدار محیط زیست معرفی کرد. می توانید ویدیوی ارسال شده در زیر را تماشا کنید.

این هدست در زمان عرضه بیش از 30 بازی را به کاربران ارائه می دهد. از سوی دیگر، سونی تایید کرده است که در حال حاضر بیش از 100 بازی برای PlayStation VR2 در حال توسعه هستند. علاوه بر این، مراحل ساخت بازی Horizon Call of the Mountain که به عنوان یکی از آثار زنده در زمان عرضه این هدست شناخته می شود، به تازگی به پایان رسیده است.

دانلود از آپارات

به تازگی ویدئوی جعبه گشایی هدست واقعیت مجازی PSVR2 به صورت رسمی توسط سونی منتشر شده است.

در این ویدیوی تقریباً 9 دقیقه ای، Kei Unyama گام به گام نحوه جعبه گشایی PlayStation VR2 را توضیح می دهد. در جعبه این محصول علاوه بر هدست و کنترلر، هدفون استریو و کابل USB برای شارژ کنترلرها تعبیه شده است. هدست واقعیت مجازی PSVR2 به طور رسمی در تاریخ 22 فوریه (3 مارس) با قیمت 99549 دلار عرضه می شود.

بخوانید  فیلم Rebel Moon در نتفلیکس با استقبال خوبی روبرو شد
تحریریه مجله بازی یک گیمر