ادای احترام به لنس ردیک فقید در آپدیت جدید Horizon Forbidden West


استودیو گوریلا گیمز در آپدیت جدید Horizon Forbidden West یادبودی را به افتخار صداپیشه Silence قرار داده است.

مدتی پیش اعلام شد که لنس ردیکبازیگر سری فیلم های جان ویک در 60 سالگی دار فانی را وداع گفت. او در نقش زاوالا در سرنوشت و سکوت در غرب ممنوعه افق بازی کرد. به همین دلیل استودیو گوریلا گیمز، سازنده بازی Horizon تصمیم گرفت در آپدیت نسخه 1.26 بسته الحاقی Burning Shores این بازی به او ادای احترام کند.

جزئیات این به روز رسانی 1 گیگابایتی فقط به رفع اشکال و بهبودها اشاره کرد. اما بازیکنان به سرعت متوجه شدند که یک یادبود احساسی از او به بسته الحاقی بازی انحصاری پلی استیشن 5 اضافه شده است.

یادبودی از لنس ردیک فقید در بسته الحاقی Horizon Forbidden West's Burning Shores

اگر می خواهید به خود بنای تاریخی بروید و در طول روز منظره را ببینید، به جزیره ای بروید که ایلو برای اولین بار سیکا را در آنجا ملاقات کرد. مکان دقیق این بنا در نقشه زیر نشان داده شده است:

مکان یادبود لنس ردیک فقید در بسته الحاقی Horizon Forbidden West's Burning Shores

موارد زیر ممکن است حاوی اسپویلرهای Horizon Forbidden West باشد.

در بسته الحاقی Burning Shores، مشخص شد که Reddick نقش مهمی در دنباله Horizon بازی خواهد کرد. اما اکنون با مرگ آن بازیگر، مشخص نیست استودیو گوریلا چه تصمیمی در رابطه با داستان بازی خواهد گرفت.در زمان مرگ ناگهانی ردیک در ماه مارس، سازندگان سریال گفتند که شکسته اند. استودیوهای دیگری مانند Bungie نیز گفته اند که دلشان برای او تنگ خواهد شد و در بازی Destiny 2 شاهد اضافه شدن یک یادبود برای بزرگداشت او بودیم.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  توسعه دهندگان Redfall امیدوار بودند که بازی توسط مایکروسافت مجدداً راه اندازی یا لغو شود