آستین باتلر در فیلم ترسناک جدید دارن آرونوفسکی، کارگردان فیلم بازی می کند

آستین باتلر ستاره Elvis and Dune: Part 2 ممکن است در فیلم ترسناک جدید کارگردان دارن آرونوفسکی بازی کند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیوندارن آرنوفسکی در حال ساخت فیلم دیگری است. جف اسنایدر، کارشناس داخلی صنعت فیلم مدعی شده است که این کارگردان مشهور اکنون فیلم زندگینامه ایلان ماسک را جلوی دوربین نخواهد برد و در نظر دارد ابتدا فیلم امپراطور را کارگردانی کند که آستین باتلر در آن ایفای نقش خواهد کرد. در این فیلم ترسناک در حال حاضر اطلاعات بیشتری منتشر نشده است، اما اسنایدر می گوید که در هفته های آینده اطلاعات بیشتری منتشر خواهد شد.

دارن آرنوفسکی که بیشتر به خاطر کارگردانی آثاری چون پی، مرثیه ای برای یک رویا، فواره، کشتی گیر، قو سیاه، نوح، مادر و اخیراً نهنگ شهرت دارد، در نظر دارد فیلم بیوگرافی ایلان «نقاب» را کارگردانی کند. آرونوفسکی همچنین قصد دارد Adrift را با بازی جرد لتو فیلمبرداری کند که تولید آن تا حد زیادی به مشغله کاری بازیگر بستگی دارد.

دارن آرونوفسکی

آستین باتلر در سال های اخیر با بازی در فیلم هایی چون مردگان نمی میرند، روزی روزگاری در هالیوود و الویس توانسته توجه بسیاری را به خود جلب کند. او در فیلم الویس نقش الویس پریسلی را بازی کرد. او برای بازی در الویس برنده جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر مرد در فیلم درام شد و همچنین نامزد دریافت جایزه اسکار شد.

Masters of the Air با بازی باتلر اخیراً در Apple TV Plus نمایش داده شد و The Bikeriders و Dune: Part Two دو فیلم بعدی این بازیگر هستند و Dune Part 2 برای اکران در مارس آینده برنامه ریزی شده است. 1 (11 مارس) و Bikeriders در 21 ژوئن 2024 (1 ژوئیه 1403) نمایش داده می شود.

بخوانید  جنگ ستارگان: شوالیه‌های جمهوری قدیمی، دودویی‌های قدیمی فرنچایز را محو و تایید می‌کند

تحریریه مجله بازی یک گیمر