نحوه خرید بیت کوین از نیپوتو

بیت کوین (BTC) نوعی ارز دیجیتال یا بهتر است بگوییم ارز مجازی است که به عنوان اولین روش غیرمتمرکز پول و پرداخت در جهان مورد استفاده قرار می گیرد. به عبارت بهتر، بیت کوین اولین آزمایش موفقیت آمیز با یک سیستم مالی غیرمتمرکز بود و از همان ابتدا، با تولد این ارز دیجیتال، اصطلاح «عدم تمرکز» رایج شد. تمرکززدایی به این معناست که بیت کوین به گونه ای طراحی شده است که دخالت هر شخص ثالثی مانند موسسات مالی و بانک ها در فرآیند تراکنش های مالی به طور کامل حذف شده و امنیت این نوع دارایی ها کاملا تضمین شود.

برای درک بهتر رهبر بزرگ ارزهای دیجیتال، بهتر است او را با اینترنت دنیا مقایسه کنید. در واقع بیت کوین چیزی شبیه به همان اینترنت جهانی است اما در حوزه پول و سیستم پرداخت. اینترنت یک شبکه دیجیتالی است که تحت مالکیت هیچ شخص یا سازمانی نیست و منحصراً تحت کنترل کسی نیست. مهمتر از همه، اینترنت به طور مداوم در 24 ساعت شبانه روز فعال است و افراد می توانند اطلاعات خود را از طریق آن به اشتراک بگذارند.

چرا خرید بیت کوین مهم است؟

ماهیت بیت کوین با تمرکززدایی آن مشخص می شود و غیرمتمرکز شدن نیز به این معناست که دولت ها و سیستم بانکی فعلی کنترلی بر بیت کوین و تراکنش های آن ندارند. تراکنش های بیت کوین بین دو نفر بدون دخالت شخص یا شخص خاصی انجام می شود و حتی خالق بیت کوین، ساتوشی ناکاموتو نیز در این فرآیند نقشی ندارد. در واقع، مانند طلا، این ویژگی ها و ماهیت بیت کوین هستند که به آن ارزش می دهند. پشتیبان بیت کوین یک سیستم امنیتی و غیر قابل نفوذ است که برای دارایی های مالی بسیار مهم است. بیت کوین بر اساس عرضه و تقاضا در بازار ارزش گذاری می شود و هیچکس نقشی در روند قیمت گذاری آن به صورت نظارتی و دولتی ندارد.

نحوه خرید بیت کوین

برای خرید بیت کوین با بهترین قیمتی که می توانید تهیه کنید نبوتو استفاده می کند. برای خرید بیت کوین ابتدا باید ثبت نام و احراز هویت کنید.

بخوانید  ترن هوایی جدید Fast & Furious که در سال 2026 به استودیوی یونیورسال هالیوود می رود

برای ثبت نام در Nipoto، به بخش “ثبت نام” در صفحه اصلی وب سایت بروید.

1- به یک آدرس ایمیل در دسترس نیاز دارید آدرس ایمیل را در کادری که برای آن در نظر گرفته شده وارد کنید.

2- رمز عبور باید حداقل دارای 8 کاراکتر و شامل حروف بزرگ و کوچک انگلیسی و اعداد به زبان انگلیسی باشد. از فاصله نیز می توان استفاده کرد. رمز عبور نیز باید منحصر به فرد باشد و در جای دیگری استفاده نشود.

3- همچنین می توانید با کلیک بر روی آیکون کلید در کنار کادر “Password” رمز عبور ایجاد کنید (با کلیک بر روی Update رمز جدیدی ایجاد می شود، برای کپی رمز روی آیکون کپی کلیک کنید و تایید کنید)

4- اگر کد شناسه ای دارید که می توانید وارد کنید، به یاد داشته باشید که پس از تکمیل ثبت نام نمی توانید کد شناسه را وارد کنید.

5- پس از مطالعه قوانین و مقررات، توافق نامه را علامت بزنید.

6- روی Register کلیک کنید.

پس از ثبت نام، باید در نیپوتو احراز هویت شوید. با آپلود عکس کارت ملی خود می توانید به سرعت اولین بیت کوین خود را خریداری کنید. احراز هویت در نیپوتو به صورت خودکار انجام می شود و برای واریز توکن و خرید نیازی نیست منتظر تایید احراز هویت خود باشید.

برای واریز تومان به کیف پول خود گزینه Wallet>Deposit>Deposit Toms را انتخاب کنید و یکی از روش های واریز را انتخاب کنید:

کارت بانکی: از لیست کارت های بانکی که ارائه کرده اید، یکی از کارت های سپرده را انتخاب کرده و مبلغی را که می خواهید واریز کنید وارد کنید، برای ورود به درگاه بانک Confirm را فشار دهید.

آفلاین: واریز آفلاین برای کاربران سطح 2 به بالا فعال است. برای مشاهده شماره حساب بانکی مربوطه که می توانید آن را کپی کنید، بانکی را انتخاب کنید. برخی از حساب های بانکی دارای شناسه سپرده هستند که باید آن را وارد کنید. برای واریزهای آفلاین حتما فقط از یکی از شماره های شبای ثبت شده در حساب کاربری خود استفاده کنید، در غیر این صورت واریزی به حساب شما واریز نخواهد شد.

بخوانید  قیمت پردازنده AMD Ryzen 7 7800X3D کاهش یافته است

سفارش خرید در بازار: برای سفارش خرید بازار قیمتی را مشخص نمی کنید، قیمت بر اساس قیمت فعلی ارز دیجیتال مورد نظر است.

ابتدا باید انتخاب کنید که کدام ارز دیجیتال را می خواهید بر اساس تومان یا تتر بخرید، به عنوان مثال، ما می خواهیم بیت کوین را بر اساس تتر خریداری کنیم، ابتدا Tether را انتخاب می کنیم، سپس BTC/USDT را انتخاب می کنیم.

ارز رمزنگاری شده انتخاب شده برای خرید نمایش داده می شود، برای خرید بیت کوین بر اساس تتر باید تتر را در کیف پول خود داشته باشید، اگر تتر در کیف پول خود ندارید یا مقدار آن کم است، می توانید با کلیک بر روی + موجودی را افزایش داده و مقدار را افزایش دهید. موجودی موجودی را افزایش دهید، در کنار + می توانید مقدار Tether موجود در کیف پول خود را ببینید.

در کادر Amount، مقدار بیت کوین (یا نوع دیگری از ارز دیجیتال) را که قصد خرید آن را دارید وارد می کنید، یا سفارش خریدی به مقدار Tether که مشخص کرده اید (مثلاً به مقدار 0.5 بیت کوین یا به مقدار) می دهید. از 1000 تتر).

یا می توانید با استفاده از نوار لغزنده بر اساس درصد Tether در کیف پول خود امتیاز خرید خود را به دست آورید (در اینجا ما از اسلایدر برای انتخاب 25 درصد Tether در کیف پول استفاده می کنیم). سفارش شما بلافاصله اجرا خواهد شد. در دفترچه سفارش خرید ثبت نشده است.

سفارش فروش در بازار: شما قیمتی را برای یک سفارش فروش در بازار مانند خرید مشخص نمی کنید، قیمت به قیمت ارز دیجیتال درخواستی در لحظه بستگی دارد و در جعبه مقدار، می توانید بر اساس بیت کوین (مثلا 0.5 بیت کوین) یا انتخاب کنید. Tether (مثلاً رکورد 1000 TET فروش.

یا با استفاده از نوار لغزنده بر اساس درصد بیت کوین در کیف پول خود و یا با انتخاب دومین پایه نقدی (در اینجا Tether)، می توانید فروش را ثبت کنید (در اینجا، با استفاده از نوار لغزنده، مقدار 25 درصد بیت کوین موجود در کیف پول را انتخاب کنید. بلافاصله اجرا می شود در نتیجه در دفترچه سفارش فروش ثبت نمی شود.

بخوانید  Senua's Saga: Hellblade 2 – حداقل مشخصات رایانه شخصی، حجم دانلود و موارد دیگر

چگونه بیت کوین های خریداری شده را برداشت کنیم؟

Nebot از کیف پول همتا به همتا برای ذخیره و برداشت ارزهای دیجیتال استفاده می شود. برای برداشت ارز دیجیتال از نیپوتو، می‌توانید دستورالعمل‌های زیر را دنبال کنید.

اگر می خواهید ارز دیجیتال را از کیف پول خود برداشت کنید، کیف پول > برداشت > برداشت ارز رمزنگاری شده را انتخاب کنید. ارز دیجیتالی را که می خواهید از کیف پول Nipoto برداشت کنید انتخاب کنید یا در کادر مربوطه جستجو کنید.

یکی از روش های انتقال را انتخاب کنید.

منظم: در یک برداشت معمولی، انتقال از طریق شبکه ارز دیجیتال انجام می شود و شامل کارمزد می شود.

تجمیع: در روش انتقال تجمیع بیت کوین در حال حاضر، هزینه انتقال کمتر خواهد بود، اما زمان انتقال حداقل 3 ساعت است.

انتقال داخلی: در برداشت داخلی کارمزد صفر است و موجودی بین حساب های کاربری نیپوتو برقرار می شود.

آدرس کیف پول مقصد را وارد کنید یا آدرس مورد نظر را از دفترچه آدرس مخاطبین انتخاب کنید.

شبکه ای که با آدرس مقصد مطابقت دارد به طور خودکار انتخاب می شود و می توانید آن را انتخاب کنید.

مقدار ارز دیجیتالی را که می خواهید برداشت کنید وارد کنید یا اگر می خواهید کل ارز دیجیتال را برداشت کنید روی All کلیک کنید.

ثبت برچسب‌ها برای برداشت‌ها اختیاری است و به شما کمک می‌کند درخواست‌های برداشت را بر اساس هر برچسب هنگام گزارش فیلتر کنید.

در صورت نیاز به توضیح، می توانید آن را به صورت اختیاری وارد کنید.

می توانید میزان کارمزدهای کاهش یافته، مبلغ برداشت شده و مبلغی که در نهایت به آدرس کیف پول مقصد واریز شده است را مشاهده کنید. آدرس مقصد را برای اطمینان از صحت آن بررسی کنید، سپس روی لینک کلیک کنید تا فرآیند برداشت کامل شود. . در پایین صفحه، می‌توانید نمایش‌هایی را که دریافت کرده‌اید مشاهده کنید یا در صورت لزوم آن‌ها را لغو کنید.

گزارش پایان اطلاعیه

این مقاله فقط برای اهداف تبلیغاتی است و یک گیمر هیچ گونه مسئولیتی در رابطه با آن نمی پذیرد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر