GTA 6 گرافیک شگفت انگیزی خواهد داشت

Grand Theft Auto 6 احتمالاً با تمرکز بر فناوری ردیابی مجدد، یک تجربه بصری چشم نواز را ارائه می دهد.

از اولین تریلر بازی Grand Theft Auto 6، مشخص بود که جلوه های بصری نقش برجسته ای در بازی ایفا خواهند کرد. زیرا آنالیزها علاقه زیادی به سایه ها و بازتاب های تابشی نشان دادند. اکنون، چند ماه بعد، یک آگهی شغلی جدید تأیید می کند که GTA 6 به طور خاص بر روی فناوری ردیابی مجدد تمرکز کرده است. بنابراین، GTA 6 احتمالاً اولین بازی AAA از Rockstar خواهد بود که بر اساس ray tracing ساخته خواهد شد.

یک آگهی استخدام اخیر از Rockstar Games بیان می کند که این شرکت به دنبال یک “برنامه نویس گرافیکی با تجربه” است. این موقعیت به فردی با تجربه در استفاده از واسط های برنامه نویسی ردیابی اشعه بلادرنگ نیاز دارد. Rockstar با استفاده از ردیابی مجدد در بازی ها غریبه نیست، زیرا از این فناوری در به روز رسانی نسل نهم GTA 5 استفاده کرده است، اما انتظار می رود Grand Theft Auto 6 مرزها را پشت سر بگذارد و مرزهای ممکن را جابجا کند.

این باعث می شود که GTA 6 به راحتی در اکثر دستگاه ها اجرا نشود. تعدادی از بازی های اخیر مانند Marvel's Spider-Man 2 از ردیابی استفاده کرده اند و اگر Rockstar رویکرد مشابهی را در پیش بگیرد، کنسول ها و رایانه های شخصی برای بازی GTA 6 به چالش کشیده می شوند. طبیعتاً در این صورت، PlayStation 5 Pro به کنسول جذابی تبدیل می شود. این بازی را تجربه کنید که مدت هاست به پایان رسیده است و مایکروسافت می تواند با ورود به نسل دهم جدول را به نفع خود برگرداند.

بخوانید  کروز الهام بخش تیگنکرافت در تریلر True Spirit آغاز می شود

کارمندان Rockstar Games اخیراً به دفتر فراخوانده شدند تا شخصاً برای سرعت بخشیدن به روند توسعه GTA 6 کار کنند. چندی پیش اشتراوس-زلنیکمدیرعامل Take-Two Interactive اعلام کرد که می‌خواهند Grand Theft Auto 6 بی‌نقص باشد و در صورت رضایت تیم سازنده از کیفیت نهایی محصول، بازی را منتشر خواهند کرد. GTA 6 در سال 2025 برای پلی استیشن 5 سری ایکس باکس منتشر خواهد شد

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر