کروز الهام بخش تیگنکرافت در تریلر True Spirit آغاز می شود

سارا اسپیلین او فیلم True Spirit را با دستان خودش و با همکاری کارگردانی کرد بنر رابکا و کتی راندال فیلمنامه نوشته شد. دبرا مارتین چیس، سوزان کارتسونیس و اندرو فریزر آماده سازی پروژه را بر عهده داشتند. این فیلم در تاریخ 3 فوریه 2023 (14 بهمن 1401) در نتفلیکس برای بینندگان نمایش داده می شود.

کلیف کورتیسمجری که در روز تمرین ظاهر می شود بریجت وبمجری که در The Second (یکی دیگر) ظاهر می شود، ویوین ترنربازیگر سریال How to Stay Married (چگونه متاهل بمانیم) استیسی کلاوزنبازیگر سریال واعظ تاد لسنسبازیگر خاطرات خون آشام جاش لاوسونبازیگر فیلم مورتال کامبت (مورتال کمبت) و آنا پاکوینمجری که در The Irishman ظاهر می شود در True Spirit بازی می کند.

در خلاصه داستان True Spirit آمده است: «وقتی یک ملوان جوان مصمم به نام جسیکا واتسون تصمیم می گیرد تا جوان ترین ملوانی شود که بدون هیچ وقفه و به تنهایی جهان را دور می زند، بسیاری انتظار دارند که او شکست بخورد. جسیکا با حمایت مربی قایقرانی و پدر و مادرش، در این کار به ظاهر غیرممکن استقامت می‌کند و 120 روز در برخی از سخت‌ترین مسیرهای دریایی دنیا قایقرانی می‌کند.

نتفلیکس تریلر جدیدی از درام در حال رشد True Spirit با بازی تیگن کرافت منتشر کرد.

تریلر فیلم True Spirit با بازی جسیکا واتسون تیگنکرافتستاره سریال Titans (Titans) که در 16 سالگی بر چالش خطرناک یک سفر انفرادی به دور دنیا غلبه می کند. این ویدئو رشادت ها و مبارزات این جهانگرد نوجوان در دریا از جمله تلاش برای غلبه بر سردرگمی نقشه خوانی را نشان می دهد. این تریلر همچنین حمایت والدین و مربی جسیکا را از این ملوان برای شروع ماجراجویی خود نشان می دهد.

بخوانید  باب اسفنجی شلوار مربعی: تند تند کیهانی

دانلود فیلم آپارات

نتفلیکس اخیرا تریلر جدیدی از درام در حال رشد True Spirit را با مردم به اشتراک گذاشته است. این فیلم بر اساس یک ماجراجویی واقعی الهام بخش و چگونگی تبدیل شدن یک نوجوان استرالیایی با این نام است جسیکا واتسون این جوانترین ملوان را نشان می دهد که برای یک سفر انفرادی در سراسر جهان حرکت می کند.