سازندگان Game Of Thrones نمایش بعدی خود را معرفی می کنند، و این کاملاً متفاوت است



سازندگان مجموعه تلویزیونی Game of Thrones، DB Weiss و David Benioff، پروژه بعدی خود را با نتفلیکس فاش کرد به عنوان بخشی از قرارداد 200 میلیون دلاری آنها با غول استریمینگ.

سریال جدید Death by Lightning نام دارد و اقتباسی از رمان سرنوشت جمهوری اثر Candice Millard در سال 2011 است. این سریال یک درام درباره بیستمین رئیس جمهور ایالات متحده، جیمز گارفیلد، و مردی است که او را ترور کرد، چارلز گیتو.

Make Makowsky (آموزش بد) خالق Death by Lightning است و کارگردانی این سریال بر عهده مت راس (28 اتاق هتل) خواهد بود. وایس و بنیوف در کنار یکی دیگر از کهنه‌کارهای سریال Game of Thrones، برنی کالفیلد، به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی فعالیت می‌کنند.

مایکل شانون، بازیگر نامزد اسکار، نقش گارفیلد را بازی می‌کند و متیو مکفدین، ستاره فیلم جانشینی، نقش گیتیو را بازی می‌کند.

گارفیلد درست پس از تصدی مسئولیت، در ژوئیه 1881 توسط Guiteau تیرباران شد و در سپتامبر همان سال درگذشت. گیتو دستگیر و به اعدام با دار زدن محکوم می شود.

ساخت فیلم Death by Lightning هنوز آغاز نشده است. آخرین پروژه وایس و بنیوف با نتفلیکس سریال علمی تخیلی 3 Body Problem است که در 21 مارس پخش می شود.



تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  5 بهترین بازی PC در سال 2022