کریس پرت و چارلی دی اغلب لهجههای مرسوم برادران ماریو خود را به کار نمیبرند، اما در طول فیلم، ماریو در لحظات کلیدی، معمولاً یک “MAMMA MIA!” من از اکثر این الفاظ ها خوشم نیومد، اما در انتهای فیلم، وقتی ماریو تماماً کتک خورده است اما باید به زودی کاری انجام دهد وگرنه خانه اش در بروکلین ویران خواهد شد، او به زبان می آورد: «بیا برویم! ” قبل از اینکه وارد عملی شوم که من را وادار کرد.
آرمیسن در اینجا فقط یک شخصیت فرد آرمیسن را انجام میدهد، به این معنی که کرانکی کونگ خشک و طعنهآمیز است و خوب بدخلق است. اما شاید مهمتر از همه این باشد که او در مقایسه با سایر شخصیت های اصلی انرژی بسیار کمی دارد – این تضاد لذت شگفت انگیزی است.
گربه ماریو

هنگامی که لوئیجی توسط بوسر دستگیر می شود، او را در یک سیاه چال پیچیده قرار می دهند که در آن هر سلول قفسی است که از زنجیره ای بالای یک گودال گدازه آویزان شده است. در حالی که ممکن است لوئیجی هنوز در اینجا جدید باشد، ظاهراً دیگران برای مدت طولانی در اینجا گیر کرده اند. یکی از این موجودات ستاره آبی لوما با صدای کودکی است که چیزی جز تجربه آغوش شیرین مرگ نمی خواهد.
وقتی صحبت از خانواده کنگ می شود، همه هنوز روی Donkey Kong متمرکز هستند. البته منطقی است، زیرا او شخصیت اصلی در فرانچایز فرعی خود است – اما در فیلم برادران سوپر ماریو، او باید بر پادشاه واقعی کشور کنگ: کرانکی کونگ با صداپیشگی فرد آرمیسن ارجحیت داشته باشد.
ماریو برای اینکه از خانواده کنگ در برابر Boswer کمک بگیرد، باید با Donkey Kong یک به یک مبارزه کند. چیز مهمی نیست، درست است؟ به هر حال، این منشا ماریو در بازی قدیمی Donkey Kong است.
فیلم Super Mario Bros با یک باز سرد شروع میشود که ادامه تسخیر بوسر بر کیهانی را نشان میدهد که پادشاهی قارچ در آن قرار دارد – ما یک نسخه فشرده از این صحنه را در اولین تریلر فیلم دیدیم. این مجموعه مخاطرات حماسی داستان و پر از جعلی های جدی است. و سپس به یک آگهی تجاری لوله کشی محلی می رسد که ماریو و لوئیجی از بروکلین را نشان می دهد، با طرحی الهام گرفته از آهنگ موضوع Super Mario Bros Super Show.
تبلیغات در زمینه خود خنده دار است، اما برش خشن از مقدمه فانتزی حماسی به آن ریف مسخره آنقدر شوخی خوبی است که آهنگ را دو برابر خنده دارتر می کند.
هلو!
با بازی جک بلک در نقش Bowser، منطقی است که او یک شماره موسیقی داشته باشد. و این شماره موزیکال در اینجا تصنیفی برای پرنسس هلو است – طرح داستان این است که Bowser میخواهد پادشاهی قارچ را نابود کند مگر اینکه هلو با او ازدواج کند و این آهنگ بیانگر احساسات وسواسآمیز و آزاردهنده او نسبت به او است.
آیا تا به حال یک تعقیب و گریز واقعا عالی با ماشین در یک فیلم انیمیشنی با بودجه بالا وجود داشته است؟ یکی که واقعا در همان رده بهترین فیلم اکشن زنده ماشین تعقیب و گریز ماشین بود؟ تا الان نه، فکر نمی کنم. اما این سکانس جاده رنگینکمان از تمام ترفندهای دوربین سه بعدی و فقط انیمیشنی استفاده میکند تا یک سکانس تعقیب و گریز با کیفیت Mad Max: Fury Road ایجاد کند. و همچنین زیباست.
بیا بریم!
این برای یک فیلم کودکانه بسیار عجیب است، اما به دلیل گسست چشمگیر بین ناز ستاره و صدای کودک نوپا، و ماهیت آزاردهنده خواسته های او کار می کند. حتی بهتر از آن: با پیشرفت فیلم و افزایش مخاطرات، جنبههای نیهیلیستی این Luma Star بیشتر و بیشتر خندهدار میشوند.
بداخلاق کنگ
هنگامی که آنها از کونگ ها کمک می گیرند، وقت آن است که هلو و ماریو و بقیه به جنگ بروند. بنابراین آنها یک میانبر را انتخاب می کنند: جاده رنگین کمان. اما آنها نمیخواهند معروفترین آهنگ ماریو کارت را بدون تعقیب و گریز منتشر کنند – و اوه من، این یک تعقیب و گریز است.
نمی دانم “بیا برویم!” در واقع بهتر از نمونه های “Mamma Mia!” اما مطمئنم حداقل شوخی خنده دار تری است.