گسترش سریال The Terminal List با کریس پرت برای فصل دوم برای ساخت پیش درآمد آن

آمازون بالاخره از تمدید The Terminal List با بازی کریس پرت برای فصل دوم خبر داد و پیش درآمدی بر اساس این سریال در دست ساخت است.

مقاله مرتبط:

تیرماه امسال بود که سریال The Terminal List از آمازون پخش شد و اگرچه این سریال اکشن با نقدهای متوسطی از سوی منتقدان مواجه شد، اما با استقبال گسترده تماشاگران مواجه شد و بازخوردهای مثبتی از سوی آن ها دریافت کرد. در حال حاضر در آخرین اخبار سینما و تلویزیون، دنیای سری Kill List گسترش خواهد یافت. آمازون رسما The Terminal List را برای فصل دوم تمدید کرد و کریس پرت برای ایفای نقش جیمز ریس بازگشته و همچنین تهیه کننده اجرایی فصل جدید این سریال اکشن است.

از جمله این شخصیت ها می توان به شخصیت جیمز ریس یا رایف هستینگز، دوست سابق ریس در نیروی دریایی آمریکا اشاره کرد که پس زمینه او در فصل اول سریال لیست کشتار ایجاد شد. اگرچه اطلاعات کمی درباره فصل دوم The Terminal List در دسترس است، سریال پیش درآمد به عنوان یک مهیج جاسوسی در مورد بن ادواردز، یک نیروی دریایی ایالات متحده SEAL که به مامور شبه نظامی سیا تبدیل شد، توصیف می شود.

این سریال که در حال حاضر بدون عنوان است، انتظار می رود که به جنبه تاریک واقعی جنگ و همچنین هزینه های انسانی آن بپردازد. تیلور کیچ علاوه بر ایفای مجدد نقش خود، به عنوان تهیه کننده اجرایی نیز ایفای نقش خواهد کرد. دنی دی گیلیو، خالق فهرست پایانه، قرار است برای فصل دوم The Terminal List و همچنین سریال پیش درآمد آن بازگردد و آنتوان فوکوا و جک کار نیز تهیه کنندگان اجرایی هر دو سریال هستند.

بخوانید  نقش لیدی دیمیترسکو بازیگر دهکده رزیدنت اویل در Baldur's Gate 3

علاوه بر فصل دوم The Kill List، آمازون یک سریال پیش درآمد بر اساس این سریال را به نمایش گذاشته است که بر روی شخصیت بن ادواردز تمرکز دارد. تیلور کیچ ددلاین از منابع شنیده است که شخصیت‌های دیگری از کتاب‌های جک کار که ممکن است در سری‌های The Terminal List ظاهر شده باشند یا نباشند، ممکن است در سری پیش‌درآمد حضور داشته باشند.

تیلور کیچ در فهرست ترمینال

تحریریه مجله بازی یک گیمر