کریستین بیل از قتل بیشتر در تریلر چشم آبی کم رنگ جلوگیری می کند

دانلود فیلم آپارات

تریلر جدید فیلم The Pale Blue Eye نشان می دهد که قربانیان ممکن است در مراسمی مورد استفاده قرار گیرند. کارآگاه آگوستوس لندور باید کمک کند ادگار آلن پو با بازیگری هری ملینگ معمای قتل را حل کنید و قاتل را از ارتکاب قتل های بیشتر متوقف کنید. این فیلم گوتیک در تاریخ 23 دسامبر (2 بعدی) در سینماهای منتخب اکران محدودی خواهد داشت و در تاریخ 6 ژانویه 2023 (16D 1401) در نتفلیکس در دسترس خواهد بود.

فیلم چشم آبی رنگ پریده بر اساس رمانی هیجان انگیز به همین نام ساخته شده است لویی بایار کارگردانی شد و اسکات کوپر نویسندگی، کارگردانی و تهیه کنندگی آن را بر عهده داشت. داستان این فیلم حول تلاش برای حل یک سری قتل است که در سال 1830 در آکادمی نظامی ایالات متحده در وست پوینت رخ داده است. در این فیلم، کریستین بیل نقش یک کارآگاه کارکشته را بازی می کند که با کمک یک دانشجوی جوان اما با روحیه کالج به نام ادگار آلن پو به تحقیق درباره قتل می پردازد. که بعدها به یک نویسنده مشهور جهانی تبدیل شد.

شبکه آنلاین نتفلیکس نسخه کامل تریلر فیلم مرموز گوتیک The Pale Blue Eye به کارگردانی اسکات کوپر را منتشر کرد.

جیلیان اندرسونبازیگر سریال The Crown رابرت دووالمجری که در Tender Mercies (Tender Mercies) ظاهر می شود، لوسی بویتونبازیگر Bohemian Rhapsody توبی جونزمجری که در First Cow ظاهر می شود شارلوت گینزبورگبازیگر فیلم ضد مسیح هری لاوتیبازیگر سریال صنعت سایمون مک برنیبازیگر ردیف کارناوال فرد هچینگربازیگر فیلم خیابان ترس، هدلی رابینسونبازیگر فیلم موکسی جوی بروکسبازیگر مولی بازی و برنان کیل کوکبازیگر فیلم Encounter به همراه کریستین بیل و هری ملینگ در این فیلم بازی می کنند.

بخوانید  Marvel's Spider-Man 2 یک تجربه حماسی تک نفره بدون همکاری را ارائه می دهد

The Pale Blue Eye توسط کراس کریک، تهیه کننده The Trial of the Chicago 7 تامین مالی و تولید می شود. کریستین بیل در کنار جان لشر دی گریسبی پروداکشن و تایلر تامپسون آنها به عنوان تهیه کننده پروژه Cross Creek Pictures کار می کنند. از جمله عوامل اجرایی این فیلم ترسناک گوتیک عبارتند از: تریسی لندون و دیلن وودارد او به Grisby Productions اشاره کرد.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، با خبر شدیم که شبکه آنلاین نتفلیکس نسخه کامل تریلر فیلم چشم آبی رنگ پریده به کارگردانی را منتشر کرده است. اسکات کوپر بازی شده این تریلر سخت ترین پرونده قتل کارآگاه آگوستوس لندر با نقش آفرینی است کریستین بیل نشان می دهد که این مرگ مشکوک تعدادی از دانشجویان جوان در آکادمی نظامی ایالات متحده است. در ادامه می توانید تریلر این فیلم مرموز گوتیک را مشاهده کنید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر