بازیگر ماریا پر از گریس به آنا د آرماس در بالرین می پیوندد

لن وایزمنکارگردان Live Free or Die Hard در حال هدایت اسپین آف بالرین و نوشتن فیلمنامه است. شای هوتوننویسنده فیلم ارتش مردگان با همکاری رازیانه زمردکارگردان و فیلمنامه نویس فیلم زن جوان امیدوار (زن جوان آتیه دار) نوشته است. اریکا لی، ریحان ایوانیک و چاد استاهلسکی آنها به عنوان تهیه کننده فیلم بالرین کار می کنند.

در حال حاضر، مشخص نیست که کاتالینا ساندینو مورنو کدام شخصیت را در Ballerina بازی خواهد کرد. این بازیگر کلمبیایی تا آنجا پیش رفت که برای بازی در فیلم Maria Full of Grace موفق به دریافت جایزه اسکار شد. کاتالینا ساندینو مورنو همچنین در سریال Epix From که هم اکنون در حال فیلمبرداری فصل دوم است، بازی می کند. او نقش اول زن را در فیلم شب خاموش به کارگردانی بازی کرد جان وو انتخاب شده است.

با اضافه شدن کاتالینا ساندینو مورنو، گروه بازیگران بالرین، اسپین آف فرنچایز جان ویک، گسترش یافته است.

در میان آخرین اخبار سینما و تلویزیون، با خبر می شویم کاتالینا ساندینو مورنوستاره فیلم Maria Full of Grace و Barbarians به بازیگران بالرین Lionsgate پیوست. این اسپین آف در حال تولید از سری فیلم های جان ویک ماجراهای یک قاتل جوان را دنبال می کند. آنا د آرماس کشوری که از مهارت های خود برای گرفتن انتقام از قاتل خانواده اش استفاده می کند.

ریوز کیانو، ایان مک شین، آنجلیکا هیوستون و لنس ردیک آنها برای تکرار نقش های قبلی خود باز خواهند گشت. فیلمبرداری این اسپین آف در پراگ در حال انجام است و تا 5 فوریه 2023 (16 فوریه 1401) ادامه خواهد داشت. کیانو ریوز اخیرا در Comic-Con Brazil 2022 تایید کرد که داستان فیلم اسپین آف بالرین بین فیلم سوم و چهارم جان ویک اتفاق می افتد. Lionsgate هنوز تاریخ اکران این فیلم را اعلام نکرده است.

بخوانید  دنباله جن گیر کارگردان دیوید گوردون-گرین را از دست می دهد