کجا می توان همه 7 اوراکل را در The Whisper In Destiny 2 پیدا کرد

یکی از پیروزی های Destiny 2 به Into the Light به شما وظیفه می دهد تا در طول The Whisper هر 7 اوراکل را پیدا کنید. ماموریت عجیب و غریب به اندازه کافی برای پیمایش دشوار است، حتی اگر در تلاش برای یافتن کلکسیونی در راهروهای تاریک هستید، حتی بیشتر از آن.

اگر نمی‌خواهید برای تکمیل پیروزی «Oracular Seeker» در طول بازی The Whisper در Destiny 2 هر 7 اوراکل را پیدا کنید، مراحل زیر به شما کمک می‌کند. توجه داشته باشید که فعالیت محدود به زمان است، به این معنی که باید منتظر بازنشانی های هفتگی آینده باشید تا همه اوراکل ها در دسترس باشند.

در حال پخش: Destiny 2: Into the Light | تریلر معرفی رسمی

Destiny 2 Oracle Locations در The Whisper – Week 1

در هفته پرتاب Into the Light، فقط دو اوراکل وجود دارد در طول The Whisper، که یک ماموریت عجیب و غریب است، در دسترس است. می‌توانید از همان ابتدا با آنها مقابله کنید یا صبر کنید تا گروه‌های دیگر باز شوند.

طبق فهرست پیشرفت Triumph، کلکسیون های هفته اول نشان دهنده Oracles 1 و 2 هستند، بنابراین ما در آینده از این نام استفاده خواهیم کرد. پیدا کردن هر دوی آنها بسیار آسان است. در واقع می توانید این مشکل را خودتان بدون نیاز به همکاری با دیگران حل کنید.

در نهایت، ممکن است هنگام اولین بار خواندن The Whisper، اوراکل ها را نبینید. اگر چنین است، مطمئن شوید که یک بار تلاش را تکمیل کنید. من همچنین نیازی به تجهیز Whisper of the Worm برای از بین بردن آنها نداشتم، بنابراین با خیال راحت هر کدام را که مناسب شماست انتخاب کنید.

اوراکل موقعیت 1

اولین اوراکل مورد نیاز Oracular Seeker را می توان در ابتدای کتاب The Whisper پیدا کرد. پس از از بین بردن Taken Blight، ماموریت را با پایین رفتن از سوراخ شروع می کنید.

هنگامی که هدف جدید را مشاهده کردید، در شرف ورود به منطقه اوراکل هستید.
هنگامی که هدف جدید را مشاهده کردید، در شرف ورود به منطقه اوراکل هستید.

در نهایت، با یک راهرو با دیوارهایی در دو طرف مواجه خواهید شد و با حرکت، هدف به «عمیق‌تر به درون ناهنجاری سفر کنید» تغییر می‌کند. سپس یک چراغ قرمز بعد از شکاف خواهید دید. قبل از پریدن به سمت او، یک انحراف به سمت چپ این اتاق تاریک انجام می دهیم.

بخوانید  استیون اسپیلبرگ: شوالیه تاریکی باید نامزد اسکار بهترین فیلم سال می شد
به محض ورود به اتاق بزرگ در چراغ قرمز، به چپ بپیچید.
به محض ورود به اتاق بزرگ در چراغ قرمز، به چپ بپیچید.

خرابه هایی وجود دارند که راه را مسدود می کنند: از روی آنها بپرید و در مقابل دیوار سمت چپ بمانید. یک تاقچه وجود دارد که به شما امکان می دهد به آرامی به سمت گوشه بروید.

بله، اوراکل ها به دلایلی بسیار درخشان هستند.بله، اوراکل ها به دلایلی بسیار درخشان هستند.
بله، اوراکل ها به دلایلی بسیار درخشان هستند.

در گوشه به چپ بپیچید و در کنار اولین اوراکل، یک دشمن سقوط کرده خواهید دید. با هر سلاحی به آن شلیک کنید تا آن را نابود کنید. من با آن پاداش گرفتم ناخن سفید II برای انجام این.

اوراکل موقعیت 2

در طول هدف “Traver Deeper into the Anomaly”، باید راه خود را در یک راهرو طولانی با چند سکوی متحرک خم کنید. پس از رسیدن به انتهای دوردست، دو گوی را خواهید دید که پس از آن آسانسور شما را به بخش بالاتری می برد.

مستقیماً وارد راهرو نشوید و در عوض در حالی که به جلو می روید از مسیر منحرف کنید.مستقیماً وارد راهرو نشوید و در عوض در حالی که به جلو می روید از مسیر منحرف کنید.
مستقیماً وارد راهرو نشوید و در عوض در حالی که به جلو می روید از مسیر منحرف کنید.

طبق معمول در مسیر بمانید و دوباره سوار آسانسور شوید. حالا به جای اینکه به چپ بپیچید و با نور آبی که به راهرویی منتهی به قسمت بعدی می شود به داخل مسیر بروید، روی تاقچه دیوار بمانید و به جلو ادامه دهید.

هنگامی که فضای بین لبه ها را دیدید، به بالا نگاه کنید.هنگامی که فضای بین لبه ها را دیدید، به بالا نگاه کنید.
هنگامی که فضای بین لبه ها را دیدید، به بالا نگاه کنید.

بله، در نقطه ای مسیر قطع می شود، اما مسیر درستی است. شما متوجه شکافی بین دو تاقچه خواهید شد. اگر فضا را نشانه بگیرید و آنها به بالا نگاه کنند، متوجه ورودی باریکی به اتاقی در بالا خواهید شد. دیدن آن از پایین ممکن است دشوار باشد، بنابراین ابتدا یک پرش کنید تا نمای بهتری داشته باشید.

به محض ورود به اتاق مخفی، نمی توانید آن را از دست بدهید.به محض ورود به اتاق مخفی، نمی توانید آن را از دست بدهید.
به محض ورود به اتاق مخفی، نمی توانید آن را از دست بدهید.

دوبار به داخل اتاق بپرید و به راست بپیچید. تعداد کمی از دشمنان افتاده، و همچنین اوراکل دوم وجود دارد. من با آن پاداش گرفتم نمودار کرم کاروه برای آن برای هفته اول همین است.

بخوانید  بازی‌های Monster Hunter Rise و Persona در لیست بازی‌های جدید Game Pass برای ماه ژانویه قرار دارند

نحوه دریافت Worm Karve در Destiny 2

برای به دست آوردن Worm Karve در Destiny 2، باید تمام 7 اوراکل را جمع آوری کنید و پیروزی “Oracle Seeker” را تکمیل کنید.

این پیروزی را می توان در برگه ماموریت های عجیب و غریب در رده Into the Light یافت.این پیروزی را می توان در برگه ماموریت های عجیب و غریب در رده Into the Light یافت.
این پیروزی را می توان در برگه ماموریت های عجیب و غریب در رده Into the Light یافت.

به نظر می رسد این پیروزی محدود به زمان است، به این معنی که چند هفته طول می کشد تا بتوانید پاداش را به دست آورید. در حالی که منتظر می‌مانید تا همه مجموعه‌ها در The Whisper در دسترس قرار گیرند، حتماً جوایز Valor را جمع‌آوری کنید و مسابقات Onslaught را برای باز کردن Brave Weapons بازی کنید. هر ثانیه محسوب می شود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر