کارگردان Deadpool 3 قول می‌دهد که ورود به MCU خام و شنی باشد

لوی در ادامه توضیح داد که در این مرحله از فرآیند خلاقانه فیلم چقدر لذت می برد و تفاوت آن با هر چیزی که روی آن کار کرده بود. این است که او بسیار پر از خودآگاهی است، و این باعث می شود نوشتن بسیار بسیار سرگرم کننده باشد، به گونه ای که منحصر به این فرنچایز است.

کارگردان Shawn Levy (Free Guy) اخیراً تأیید کرد که Merc With A Mouth به سبک هک کردن و کنایه و فحاشی خود با پیوستن ددپول به MCU ادامه خواهد داد و به درستی گفت که رینولد “ستاره شمالی” اوست تا همه چیز را ادامه دهد. خام، سنگ‌آلود و پایه‌دار. .

از زمانی که رایان رینولدز اعلام کرد که Deadpool 3 آخرین بازی واقعی هیو جکمن در نقش ولورین است، و همچنین وید و شرکت با MCU معرفی شدند، گمانه‌زنی‌های زیادی از طرفداران در مورد لحن در مورد میزان خشونت صورت گرفت. فیلم های آن . Deadpool 1 و 2 در حال حاضر در Disney+ هستند، و آن‌ها تعداد بدن جمعی پوچ دارند، اما آیا ورودی سوم متفاوت خواهد بود؟

لوی گفت: “ما اکنون هر روز Deadpool را می نویسیم، بازنویسی می کنیم، توسعه می دهیم و آماده می کنیم. خندیدن هر روز بسیار عالی است.” برخورد دهنده. شنیدن و نوشتن و ارائه این صحنه‌هایی که مردم بد صحبت می‌کنند بسیار لذت‌بخش است. و خشونت در چهره و هاردکور شماست و واقعاً یک فیلم ددپول است.

تاریخ شروع فیلمبرداری مشخصی وجود ندارد، اما با تاریخ اکران 8 نوامبر 2024، می‌توانیم حدس بزنیم که تقریباً نزدیک است.

بخوانید  ۱۱ بازی کلاسیک رایانه شخصی را فقط با ۴ دلار دریافت کنید

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر