ژور امروز کجاست؟ (15-19 دسامبر) آیتم های عجیب و غریب Destiny 2 و راهنمای مکان Xur


این شادترین فصل سال در Destiny 2 است، و در حالی که ممکن است مشغول شرکت در فعالیت‌های مرتبط با سپیده‌دم باشید، ممکن است بخواهید یک توقف سریع در Xur’s داشته باشید تا چند چیز عجیب و غریب را انتخاب کنید. برای بازیکنان رایانه شخصی که قصد ورود به بازی Destiny 2 را دارند، فراموش نکنید که می توانید برای مدت زمان محدودی از یک بسته عالی برای بازی با قیمت کاملاً صفر در فروشگاه Epic Games استفاده کنید. اینجا جایی است که می توانید Xur را در این هفته پیدا کنید و چیزهایی که او برای فروش دارد.

این هفته، می توانید Xur را در آن پیدا کنید برج، داخل آشیانه.

برای اسلحه خود، Xur پیشنهاد می دهد گلخانه سیاه. شکارچیان می توانند جمع آوری کنند دست دادن دروغگو دستکش؛ تایتان ها می توانند آن را بگیرند اسلحه سازی زره سینه؛ و Warlocks می توانند آن را خریداری کنند ترفند زمستانی دستکش

موقعیت ژور

موقعیت ژور در برج.
موقعیت ژور در برج.

برای پیدا کردن Xur در این هفته، با استفاده از منطقه transmat حیاط در برج تخم ریزی کنید. از پله ها به سمت چپ و پایین بروید تا وارد بخش Hangar شوید، سپس یکی دیگر را به سمت چپ ببندید. به سمت شمال منطقه بروید و به دنبال پلکانی باشید که شما را به یک پیاده‌رو می‌برد، جایی که Xur منتظر شماست.

اقلام عجیب و غریب و افسانه ای Xur

  • Exotic Engram – 97 Legendary Fragments
  • تالون سیاه – 29 خرده افسانه ای
  • دست دادن دروغگو – 23 قطعه افسانه ای
  • Armamentarium – 23 قطعه افسانه ای
  • Winter’s Guile – 23 قطعه افسانه ای
  • هاوکمون – 200 خرده افسانه ای، 125000 گلیمر، 1 قطعه آسندنت، 1 رمز عجیب و غریب
  • Xenology Quest – رایگان
  • اسلحه و زره افسانه ای: 50 خرده افسانه ای، 1000 درخشش
بخوانید  انتشار اولین پوستر فیلم فلش به زودی اولین تریلر

Xur هر آخر هفته در Destiny 2 حضور دارد، که با بازنشانی روزانه در ساعت 9 صبح به وقت PT / 12 بعد از ظهر به وقت شرقی هر جمعه شروع می شود. مکان دقیق آن همیشه زمانی که برای اولین بار می رسد یک رمز و راز است، زیرا در نقشه ذکر نشده است و برای بازیکنان تازه کار به راحتی می توان آن را از دست داد. با این حال، تعدادی مکان وجود دارد که او در آنجا مغازه ایجاد می کند، از جمله منطقه Tower Hangar، در Nessus در قبر Watcher، و منطقه Winding Cove در EDZ.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر