بسته کلکسیونی اختصاصی آمازون Dragon Ball Z با کمترین قیمت تا به حال به فروش می رسد


طرفداران Dragon Ball Z که می خواهند کل مجموعه انیمه را جمع آوری کنند، قطعاً می خواهند پیشنهاد فعلی در آمازون را بررسی کنند. در حال حاضر، می‌توانید جعبه‌های کلکسیونر بلوری را با تمام نه فصل بازی Dragon Ball Z تنها با قیمت 90 دلار (قیمت فهرست 190 دلار) انتخاب کنید. این پایین‌ترین قیمتی است که از زمان عرضه این جعبه به طور انحصاری در آمازون در ماه آگوست دیده‌ایم. حتماً روی جعبه کوپن زیر قیمت کلیک کنید تا 10٪ تخفیف اضافی از قیمت کاهش دهید. این توافقنامه تنها یکی از بسیاری از معاملات انیمه های ستاره ای در آمازون در حال حاضر.

این مجموعه شامل تمام 291 قسمت از سری انیمیشن Dragon Ball Z است که با دوئل های گوکو علیه رادیتز، وگیتا و ناپا در فصل اول حماسه Saiyan شروع می شود و با حماسه Buu در فصل نهم پایان می یابد. هر فصل در جعبه Blu-ray مخصوص به خود با هنر جلد منحصر به فرد بر اساس قوس داستانی فصل ارائه می شود و هر نه کیس در جعبه مجموعه گنجانده شده است.

جعبه کلکسیونر دراگون بال Z فصل 1-9
جعبه کلکسیونر دراگون بال Z فصل 1-9

از آنجایی که این مجموعه جعبه انحصاری آمازون است، این معامله را در هیچ جای دیگری پیدا نخواهید کرد. با این حال، ما نمی دانیم که تخفیف تا چه مدت در دسترس خواهد بود، یا مدت زمان موجودی آن چقدر خواهد بود، بنابراین توصیه می کنیم در صورت تمایل هر چه سریعتر مجموعه را خریداری کنید. از طرف دیگر، می‌توانید بروید و همه توپ‌های اژدها را جمع‌آوری کنید و آرزو کنید که در انبار بازگردند، اما این یک استراتژی کمتر قابل اعتماد است.

بخوانید  جفری رایت از بتمن 2 می خواهد که زندگی خصوصی کمیسر گوردون را بررسی کند

دریافت مجموعه کامل Dragon Ball Z در بلوری فقط با 99 دلار کار بسیار خوبی است، اما به یاد داشته باشید که DBZ قبل از آن سریال اصلی Dragon Ball و به دنبال آن اژدها توپ فوق العاده و Dragon Ball GT، که می توانید از طریق Amazon Prime Video و همچنین فیلم های زیادی مانند تماشا کنید Dragon Ball Z: Resurrection F, Dragon Ball Super: Super Heroes, و Dragon Ball Super: Broly. Dragon Ball Super نیز از طریق در دسترس است کانال ممتاز Crunchyroll از Amazon Prime Video.

معاملات بیشتر انیمه Dragon Ball را در زیر مشاهده کنید:

معاملات انیمیشن Dragon Ball Z

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر