چگونه Street Fighter IV بازی‌های مبارزه دو بعدی را ذخیره کرد (Ft. Maximilian Dood) – How It Saved

SNK در نهایت نابود شد (اما نه کاملاً به دلیل کسب و کار آرکید یا بازی‌های مبارزه‌ای) و در حالی که جنگنده‌های سه‌بعدی همچنان ظاهر می‌شدند، پس از اوایل دهه 2000، مبارزان دو بعدی به نسخه‌های سالانه King of Fighters و بازی‌های ArcSys تنزل پیدا کردند. مانند Guilty Gear. در حالی که Guilty Gear مطمئناً در جایگاه خود محبوب بود، جذابیت گسترده را پنهان نمی کرد. لازم است Street Fighter IV این ژانر را احیا کند و به شرکت ها نشان دهد که بازی های مبارزه ای می توانند خودشان را بفروشند.

بخوانید  حضور بازیگر Transformers 5 در فیلم جدید Alien
بر