در فصل پنجم و آخر سریال Stranger Things به بازیگر ترمیناتور بپیوندید

رابین، استیو و ادی در قسمت دوم فصل چهارم سریال Stranger Things

مراحل تصویربرداری و تولید فصل پنجم سریال Stranger Things تا پایان اعتصاب سراسری نویسندگان در هالیوود آغاز نخواهد شد، اما این بدان معنا نیست که روند استخدام بازیگران و سایر کارکنان برای این سریال متوقف شده است. حالا طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیونبازیگر جدیدی به جمع بازیگران فصل آخر سریال رویدادهای ناآشنا اضافه شد. نتفلیکس در برنامه Tudum اعلام کرد که لیندا همیلتون بازیگر نقش سارا کانر در فیلم های ترمیناتور به جمع بازیگران فصل پنجم سریال Stranger Things اضافه شده است.

میلی بابی براون، دیوید هاربر، فین ولفهارد، کالب مک لافلین، نوح اسنپ، سینک سیدی، وینونا رایدر، جو کری، مایا هاوک، چارلی هیتون، ناتالیا دایر، کارا بوینو، پرایا فرگوسن، برت گلمن، ادواردو فرانکو و جیمی کمبل باور، از جمله بازیگرانی که باید برای فصل پنجم سریال Stranger Things بازگردند. مانند چهار فصل قبلی، برادران دافر برای Stranger Things 5 ​​بازخواهند گشت.

نکته قابل توجه اعلام این خبر توسط آرنولد شوارتزنگر، همبازی همیلتون در فیلم های ترمیناتور بود که اکنون مسئولیت کارهای اکشن نتفلیکس را بر عهده گرفته و نقش مهمی در آینده این سرویس استریم دارد و در همین مراسم برگزار شد. در سائوپائولو برزیل سریال FUBAR با نقش آرنولد شوارتزنگر برای فصل دوم تمدید شد. اطلاعاتی در مورد نقش همیلتون در فصل آخر Stranger Things در دسترس نیست، اما به نظر می رسد که او نقش مهمی در رویدادهای این فصل داشته باشد.

فصل پنجم سریال Stranger Things که در 8 قسمت تولید خواهد شد، قرار است در سال 2024 از شبکه نتفلیکس پخش شود. همیلتون در کار اخیرش بازی در سریال Resident Alien را شامل می شود و او همچنین برای نقش سارا کانر در ترمیناتور بازگشته است. : سرنوشت تاریک.

بخوانید  پوستر 5 شخصیتی گردهمایی متحدان هریسون فورد در ایندیانا جونز

نتفلیکس رسما اعلام کرد که لیندا همیلتون بازیگر نقش سارا کانر در سریال ترمیناتور به جمع بازیگران فصل پنجم سریال Stranger Things اضافه شده است.