چگونه یک موبایل تیره تر و تیره تر با نسخه اصلی متفاوت است

انتظار می رود Dark and Darker Mobile تا قبل از پایان سال عرضه شود، و ما اکنون اولین جزئیات رسمی را در مورد برخی از راه های اصلی متمایز کردن آن از نسخه اصلی داریم.

اول، برخی زمینه ها. برای کسانی که نمی دانند، Dark and Darker یک بازی ماینینگ اول شخص با مضمون فانتزی است که در آن بازیکنان کلاسی را انتخاب می کنند و در جستجوی گنج به سیاه چال ها می روند، در حالی که از تله ها دوری می کنند، با مبارزه با هیولاها و تلاش برای کشتن (یا اجتناب از آنها). ) سایر بازیکنان برای بازگرداندن غارت به خانه، بازیکنان باید زنده بمانند و از طریق پورتال های جادویی استخراج کنند، زیرا تاریکی مرگبار به آرامی سیاه چال را می بلعد و هر کسی را که برای مدت طولانی در داخل آن به دام افتاده می کشد.

در حال پخش: Dark And Darker Mobile – Greed Official Cinematic Trailer

این بازی در جریان استیم نکست فست 2023، جایی که یکی از پربازیگرترین بازی‌های استیم بود، نامی برای خود دست و پا کرد. از آن زمان، Dark and Darker خود را گرفتار مشکلات حقوقی مداومی دید که باعث حذف بازی از استیم شد. توسعه دهنده Ironmace Games تصمیم گرفت لانچر خود را ایجاد کند و بازی را مستقیماً از طریق وب سایت خود به بازیکنان بفروشد. اگرچه شکایت حق چاپ توسط Nexon مبنی بر متهم کردن Ironmace به استفاده از کد و دارایی های دزدیده شده برای ایجاد Dark and Darker در ایالات متحده رد شده است، نبرد بین این دو شرکت در کره جنوبی، جایی که هر دو استودیو مستقر هستند، ادامه دارد. Dark and Darker پس از راه‌اندازی آن در آگوست 2023 همچنان به‌روزرسانی‌ها را در حالت دسترسی اولیه خود دریافت می‌کند و انتظار می‌رود در آینده به فروشگاه Epic Games برسد. هنوز مشخص نیست که Dark and Darker به Steam یا احتمالاً کنسول ها بازخواهند گشت یا خیر.

در میان همه آشفتگی های حقوقی بود که Dark and Darker Mobile سال گذشته معرفی شد و ناشر PUBG Mobile کرافتون پشت این پروژه بود. Bluehole، استودیو Krafton، در حال توسعه نسخه موبایل است. اولین تریلر و اسکرین شات های بازی قطعا شبیه Dark و Darker به نظر می رسید، اما اکنون ما اولین اطلاعات ملموس را در مورد تفاوت این پروژه با همتای PC خود داریم.

بخوانید  آخر هفته چه فیلمی تماشا کنیم: از نیک کیج تا نیک کیج

یک تریلر سینمایی جدید با عنوان “طمع” آنچه را که Krafton می‌گوید مجموعه‌ای از ویدیوهای آینده است که به Dark and Darker Mobile و ویژگی‌های منحصربه‌فرد آن خواهد پرداخت. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به تعدادی تغییرات اشاره کرد که برای کسانی که نسخه Ironmace را بازی کرده‌اند، شگفت‌زده خواهد شد. برای شروع، بازیکنان می‌توانند بین ورود به سیاهچال‌های PvE یا PvP یکی را انتخاب کنند که تغییر بزرگی نسبت به نسخه اصلی است. بخشی از DNA اصلی Dark and Darker این است که این یک بازی PvPvE است که در آن بازیکنان با هیولاها و حریفان حریص که چیزی جز کشتن شما و استخراج با غارت شما نمی خواهند مبارزه می کنند. Dark and Darker Mobile در عوض به بازیکنان اجازه می دهد قبل از پا گذاشتن در سیاهچال تصمیم بگیرند که آیا در PvP شرکت خواهند کرد یا نه، که بازی را به دو جمعیت مجزا تقسیم می کند.

یکی دیگر از موارد اضافه شده، سیستم Sidekick است. این به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا همراهانی را که با هوش مصنوعی کنترل می‌شوند جذب کنند که می‌توانند آنها را در کاوش‌های سیاه‌چال همراهی کنند و در طول زمان پیشرفت کنند. احتمالاً سیستم Sidekick برای سیاهچال های PvE و نه PvP در نظر گرفته شده است، اما Krafton در بیانیه مطبوعاتی اولیه خود این را مشخص نکرده است. سیستم جدید دیگری که در نسخه رایانه شخصی دیده نمی شود، حیوانات خانگی، به بازیکنان این امکان را می دهد که قبل از پا گذاشتن در سیاهچال، علاقه مندان مختلفی را به دست آورند. Krafton همچنین نوید یک “آخر بازی” جدید با سیاه چال های سطح بالا و پاداش های منحصر به فرد را می دهد.

بخوانید  تلاش آنتونی مکی برای ارائه بسته مرموز در تریلر سریال Twisted Metal

با توجه به آنچه تاکنون می دانیم، بقیه Dark and Darker Mobile برای کسانی که نسخه اصلی را بازی کرده اند آشنا به نظر می رسد. در ابتدا پنج کلاس برای انتخاب وجود دارد: جنگنده، بربر، دزد، رنجر و روحانی. هر کلاس دارای مهارت‌های فعال منحصر به فرد و مهارت‌های غیرفعال است که بازیکنان می‌توانند از آنها برای سفارشی کردن سبک بازی خود استفاده کنند، و با بالا رفتن سطح بازیکنان، تعداد اسلات‌های مهارت غیرفعال موجود افزایش می‌یابد. به دست آوردن وسایل و طلا در سیاهچال به این معنی است که بازیکنان برای ماجراجویی بعدی خود مجهزتر هستند و تاجران خارج از سیاهچال می توانند برای تهیه وسایل ضروری مانند معجون استفاده شوند. برخی از بازرگانان، مانند آهنگر، می توانند اقلام را با استفاده از مواد موجود در سیاه چال ها ارتقا دهند و بسازند.

Dark and Darker Mobile تاریخ انتشار دقیقی ندارد، اما Krafton در نظر دارد تا قبل از پایان سال، یک نسخه جهانی را عرضه کند و هدف آن ارائه “تجربه استخراج سیاه چال” به “مخاطبان اصلی” است. Krafton هنوز درباره نحوه درآمدزایی بازی صحبت نکرده است. در این میان، تعدادی از بازی‌های الهام‌گرفته از Dark و Darker به دنبال استفاده از نبود نسخه PC در Steam هستند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر