تلاش آنتونی مکی برای ارائه بسته مرموز در تریلر سریال Twisted Metal


شبکه طاووس تریلر و پوستر جدیدی از سریال کمدی اکشن پسا آخرالزمانی Twisted Metal را با طرفداران به اشتراک گذاشته است.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه آنلاین طاووس تریلر و پوستری کاملاً جدید از سریال نقش آفرینی کمدی اکشن پسا آخرالزمانی Twisted Metal منتشر کرده است. آنتونی مکی با طرفداران به اشتراک گذاشته شد طرفداران برای تماشای این اقتباس تلویزیونی از سونی پیکچرز نیازی به منتظر ماندن زیادی نخواهند داشت و سریال Twisted Metal در تاریخ 5 اوت 1402 (27 ژوئیه 2023) در Peacock برای بینندگان نمایش داده می شود.

دانلود فیلم آپارات

پوستر سریال Twisted Metal ساخته شبمه طاووس

سری Twisted Metal بر اساس یکی از بازی های سونی به همین نام ساخته شده است. این نمایش «داستان غریبه‌ای شجاع را روایت می‌کند که در ازای تحویل موفقیت‌آمیز بسته‌ای مرموز در بیابانی برهوت، پیشنهاد زندگی بهتری دریافت می‌کند. این غریبه با کمک یک دزد ماهر ماشین، با دزدان وحشی و جادوهای دیگر روبرو می‌شود. خطرات خارج از شهر، از جمله یک دلقک دیوانه که یک کامیون بستنی می راند.

آنتونی مکی (شاهین و سرباز زمستان) در نقش جان دو استفانی بئاتریز (بازیگر سریال Brooklyn Nine-Nine) نقش کویت، کلیسای توماس هایدن (بازیگر مرد عنکبوتی 3) نقش مامور استون، جو از ساموآ (صداخانه دوتا 2) در نقش دندون شیرین، کمپبل جدید (بازیگر فیلم های جیغ) نقش ریون، مایکل میچل (بازیگر سریال عشق) نقش استو و ریچارد کابرال (بازیگر سریال Mayans MC) در سریال Twisted Metal نقش لود را بازی می کند. ویل آرنت (لگو بتمن صداپیشه) نیز صداپیشگی Sweet Tooth را بر عهده دارد.

سری Twisted Metal بر اساس طرح اصلی رت ریس و پل ورنیک ساخته شد و تولید اجرایی آن را نیز بر عهده دارند. مایکل جاناتان اسمیتنویسنده سریال Cobra Kai فیلمنامه این سریال اکشن کمدی را از شبکه طاووس نوشته است. هرمان هالستمایکل جاناتان اسمیت اسد قزلباش، کارتر سوان، جیسون اسپایر، مارک فورمن و پیر پرنسیپ آنها از جمله عوامل اجرایی این اقتباس تلویزیونی هستند.

بخوانید  در DLC سوم Back 4 Blood با دو نوع زامبی جدید روبرو شوید
تحریریه مجله بازی یک گیمر