چگونه در جوخه انتحار سریع سفر کنیم: لیگ عدالت را بکشیم


در Suicide Squad: Kill The Justice League، سفر سریع امکان پذیر است، اما نحوه انجام آن بلافاصله مشخص نیست. این به این دلیل است که آن را نیز بلافاصله در دسترس نیست، و حتی یک بار آن را شرق در دسترس است، هنوز محدودیت های خاصی دارد. بنابراین ساده‌تر از بازی جهان باز متوسط ​​شماست. در اینجا نحوه سفر سریع در Suicide Squad آورده شده است تا بتوانید لیگ عدالت را با سرعتی بی سابقه بکشید.

سفر سریع جوخه انتحار توضیح داده شد

سفر سریع فقط در اواسط فصل سوم بازی در داستان موجود است، همانطور که در منوی Squad متوقف شده نشان داده شده است. در طول این فصل، شما در طول چندین ماموریت با فلش تعامل خواهید داشت، اما برای اینکه چیزی را خراب نکنم چیز بیشتری نمی گویم. پس از یک ماموریت خاص که در آن با یک متحد جدید ملاقات می کنید، پیامی به شما می گوید که سفر سریع به نام Rapid Transit در دسترس است.

با این حال، همانطور که تصویر زیر نشان می دهد، فقط می توانید به سرعت به تالار عدالت بروید. تالار به‌عنوان قطبی عمل می‌کند که مأموران جستجو و بازرگانان در آن زندگی می‌کنند، بنابراین با Rapid Transit می‌توانید به سرعت به این فضا بازگردید. به صفحه نقشه خود بروید و D-pad را فشار دهید. اما متأسفانه دور شدن از آن به این سرعت امکان پذیر نیست.

برای باز کردن قفل سفر سریع در Suicide Squad به کمی صبر نیاز دارید.
برای باز کردن قفل سفر سریع در Suicide Squad به کمی صبر نیاز دارید.

این ممکن است به این دلیل باشد که سازندگان می‌خواهند بر مکانیزم‌های پیچیده پیمایش بازی تاکید کنند. به هر حال، اگر بتوانید به میل خود سریع سفر کنید، بسیاری از ویژگی‌های اصلی بازی را از دست خواهید داد. مشخص نیست که آیا Rocksteady قصد دارد سفر سریع را گسترش دهد یا خیر. این سیستم در تاریخ بعدی یا نه، بنابراین در حال حاضر، فقط بدانید که قبل از اینکه بتوانید سریع سفر کنید، باید به فصل سوم بازی بروید و زمانی که توانستید، فقط می توانید سریع به یک مکان خاص سفر کنید.

بخوانید  سونی استودیو دیگری را خریداری می کند که توسط کهنه سربازان Bungie اداره می شود

برای اطلاعات بیشتر در مورد Suicide Squad، نحوه عملکرد چندنفره و متقاطع در بازی را از دست ندهید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر