بازی Metro 4 در دست ساخت است


Deep Silver تایید کرده است که توسعه نسخه چهارم سری Metro همزمان با بازی واقعیت مجازی Metro Awakening انجام خواهد شد.

همانطور که در رویداد اخیر State of Play سونی دیدیم، Vertigo Games و Deep Silver رسما بازی واقعیت مجازی Metro Awakening را معرفی کردند. این شوتر اول شخص واقعیت مجازی به عنوان پیش درآمدی برای Metro 2033 در حال توسعه است. Deep Silver تایید کرده است که نسخه اصلی بعدی در سری Metro توسط توسعه دهنده اصلی بازی در حال توسعه است.

در بیانیه ای که به مناسبت رونمایی از Metro Awakening منتشر شد، Deep Silver تایید کرد که استودیو 4A Games به توسعه نسخه چهارم سری Metro به طور جداگانه ادامه خواهد داد. چند سال پیش این استودیو از ساخت نسخه جدید این سری برای رایانه های شخصی، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس خبر داد. Xbox Series S آغاز شده است.

استودیوی 4A Games در ژانویه سال گذشته توضیح داد که جنگ اوکراین و روسیه بر نسخه چهارم مترو تأثیر می گذارد و این بازی حاوی پیام های سیاسی و ضد جنگ است. گزارش‌های منتشر شده در اواخر سال 2023 ادعا می‌کردند که بازی قابل بازی است و احتمالاً در سال 2024 منتشر خواهد شد. تنها چیزی که باقی می‌ماند این است که منتظر اخبار رسمی سازنده و انتشارات آن باشیم.

جدیدترین بازی این مجموعه به نام Metro Exodus برای رایانه های شخصی، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، سری ایکس باکس Xbox Series S منتشر شد و بیش از 8.5 میلیون دستگاه در سراسر جهان فروخت.

بخوانید  نصب نسخه فیزیکی Assassin's Creed Shadows نیاز به اتصال اینترنت دارد
تحریریه مجله بازی یک گیمر