انتخاب بازیکن تاثیر زیادی در داستان جوداس دارد


کارگردان بازی Judas به جزئیات داستان چند رشته ای و دنیای علمی تخیلی آن اشاره کرد.

Judas توسط کن لوین خالق سری BioShock و استودیوی جدید او Ghost Story Games ساخته شده است. این بازی برای اولین بار در دسامبر 2022 معرفی شد و برداشتی جذاب از یک شوتر علمی تخیلی ارائه کرد. بازیکنان اخیرا آخرین نسخه دموی بازی را در یکی از رویدادهای سونی تماشا کردند و کارگردان بازی اکنون جزئیات بیشتری از جهان و داستان بازی ارائه کرده است.

داستان بازی Judas در مکانی خیالی به نام Mayflower می گذرد که به عنوان یک شهر فضایی فانتزی توصیف می شود و ماشین های آن تمام جنبه های تجاری، اداری، هنری و دولتی آن را مدیریت می کنند. حاکمیت ماشین ها باعث شده تا همه شهروندان می فلاور برای جاسوسی از یکدیگر آموزش ببینند و همیشه به دنبال فرصتی برای کشتن یکدیگر با کوچکترین نافرمانی باشند.

بازیکنان در نقش قهرمانی به نام جوداس بازی خواهند کرد. این شخصیت قصد دارد یک انقلاب ویرانگر را علیه رهبران شهر به راه بیندازد تا قدرت آنها را از بین ببرد. این به بازیکن بستگی دارد که تصمیم بگیرد که آیا خرابه های این جنگ را بازسازی کند یا بگذار همه چیز از بین برود. مکانیسم «انتخاب و پیامدها» نقش مهمی در داستان یهودا خواهد داشت. به طوری که اقدامات مختلف بازیکن می تواند نتیجه داستان را رقم بزند.

در بازی Peephole با انرژی الکتریکی به ربات حمله کنید

کن لوین توضیح داد: “اگر بتوانید انتخاب کنید که با چه کسی دوست شوید و از پشت با چه کسی خنجر بزنید، چه؟ نقش Judas، نیروی محرکه هر رویداد و شخصیت‌های جدید آن هستند، بنابراین می‌توانید داستان را بشناسید و آن را به روش‌هایی تغییر دهید که قبلاً در بازی‌های ما تجربه نکرده‌اید.

بخوانید  شانس زیاد بازی Star Wars Jedi: Survivor برای عرضه قبل از پایان مارس ۲۰۲۳

بازی Peephole برای رایانه های شخصی، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس ایکس باکس سری اس در حال توسعه است. این بازی هنوز تاریخ انتشار خاصی ندارد، اما Tic-Toe Interactive انتظار دارد این بازی تا مارس 2025 منتشر شود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر