چرا کنسول Nintendo Switch  بهترین گزینه برای کودکان است؟

همچنین Nintendo switch دارای گزینه Parental Control (کنترل والدین) است که با این قابلیت, والدین می‌توانند مدت زمان استفاده کودکان, محتوای در دسترس و بسیاری موارد دیگر را تحت نظارت خود قرار دهند.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و یک گیمر هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

نینتندو سوییچ به دلایل گوناگونی به‌عنوان بهترین کنسول بازی برای کودکان شناخته می‌شود.

یکی از قابلیت های جالب کنسول Nintendo Switch محاسبه ماهانه میزان استفاده از امکانات آن است. والدین با این قابلیت می‌توانند به میزان ساعت و تعداد بازی های استفاده شده توسط کودکان خود در مدت یک ماه, دسترسی کامل داشته باشند.

 پایان رپورتاژ آگهی/.

نینتدو سویچ دارای دسته هایی با عنوان Joy Con Controllers است که کودکان با استفاده از آن‌ها می‌توانند بازی های Multiplayer را به همراه اعضا خانواده بازی کنند.

این قابلیت های خارق‌العاده Nintendo Switch باعث می‌شود که این کنسول برای کودکان در تمانی رده های سنی مناسب باشد و والدین با خیال راحت, با نظارت کامل, این کنسول را در دسترس کودکان خود قرار دهند.

شرکت نینتدو با طراحی نرم‌افزاری با عنوان Nintendo Parental Control , امکان نظارت را برای والدین امکان‌پذیر ساخته. والدین با این قابلیت توانایی محدود کردن زمان بازی در طول روز را دارند و همچنین می‌توانند مدت زمان انلاین بودن کودکان را کنترل کنند. با این نرم‌افزار می‌توان با قرار دادن بعضی بازی‌ها در بلاک فهرست و وایت فهرست, نوع بازی‌ها را بسته به محدوده سنی برای کودکان خود مشخص کنند.

«بای‌ترونیکس» که از مراجع خرید کنسول‌های بازی و لوازم الکترونیک به‌حساب می‌آید، در ادامه به این سؤال جواب می‌دهد که چرا خرید نینتندو سوییچ بهترین گزینه برای کودکان به شمار می‌رود.

بخوانید  Borderlands 3 16 میلیون نسخه فروخت

خرید اینترنتی Nintendo Switch

نینتدو سویچ با قابلیت جابجایی آسان این امکان را برای کودکان محیا می‌کند که کنسول خود را به‌راحتی به هرکجا که میروند با خود به همراه داشته باشند. برای مثال در سفر های جاده ای که دسترسی به مانیتور مشکل است, نینتدو سوییچ گزینه مناسبی برای اینگونه سفرهاست که کودکان با قابلیت Handheld می‌توانند در سفر های جاده ای از نینتندو سویچ استفاده کنند.

اگر ساکن کشور امارات عربی و دبی هستید و می‌خواهید کنسول Nintendo Switch خود را داشته باشید, می‌توانید از وبسایت Buytronics که در زمینه محصولات الکترونیکی مانند گوشی‌های هوشمند و کنسول‌های بازی فعالیت دارد, کنسول نینتدو خود را سفارش دهید.

آخرین کنسول شرکت Nintendo دارای مجموعه‌ای گسترده از بازی‌های سرگرم کننده و آموزشی مناسب برای کودکان و خانواده ها است. گزینه های مناسب کلاسیکی مثل Mario و Legend of Zeldaو بازی‌های جدیدتر مانند Animal Crossing و Splatoon 3 از جمله ی این گزینه هاست که برای تمام رده های سنی مناسب و سرگرم کننده است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر