پیش نمایش بازی Redfall Hunt Vampire

برای مثال، اگر شخصیت جیکوب را انتخاب کرده اید، می توانید با استفاده از قدرت هایی مانند نامرئی بودن و توانایی او در استفاده از سلاح تک تیرانداز، نگهبانان و خون آشام های محافظ کاخ را در سکوت نابود کرده و به فضای داخلی کاخ نفوذ کنید. حال فرض کنید همراه شما می تواند یک سری آسانسور جادویی بسازد و شما را به آرام ترین و سریع ترین حالت ممکن بدون هیچ مشکلی به نقطه ای مرتفع و امن در قصر بفرستد و رسیدن به آنجا را برای شما آسان کند. به لطف مهارت فوق العاده تیم Arkin در طراحی مراحل چند لایه، انتظار می رود تجربه گیم پلی در هر دو حالت تک نفره و چند نفره co-op دارای عمق، چسبندگی و قابلیت پخش مجدد واقعاً بالایی باشد.

با این حال ورود به قلعه هرگز مترادف با چالش های بازی نیست.زیرا با ورود به طبقات عمارت ادیسون به فضایی دیگر و زمانی دیگر منتقل می شوید. هر طبقه از این عمارت دارای فضا/زمان جداگانه ای است و رازهای خاص خود را دارد. موضوعی که شباهت زیادی به مرحله «برج ساعت» بازی Discord 2 دارد. وجود مراحل مختلف با ساختاری چندلایه که تمام ویژگی های شخصیت های قابل بازی را به چالش می کشد احتمالا مهم ترین عنصر گیم پلی خواهد بود. و البته این نوع غنای ساختار صحنه قطعا از تیم هاروی اسمیت انتظار می رود.

اکنون این شما هستید که به دلایل نامعلومی به این جزیره می روید و هدفی را دنبال خواهید کرد که احتمالاً بر محور مرگ خون آشام ها متمرکز است. Redfall چهار شخصیت قابل بازی را در اختیار شما قرار می دهد که داستان را از دیدگاه خود پیش می برند. البته می توانید ردفال را به صورت کاملا انفرادی (به سبک کارهای قبلی استودیو آرکین) یا به صورت چند نفره co-op تا چهار نفر پیش ببرید. جیکوب بویر که یک تک تیرانداز با توانایی های جادویی است، لیلا الیسون که دختری با توانایی های جادویی است، رمی دی لا روزا، متخصص رباتیک، و دویندر کراسلی، که با تکیه بر شاخص های فنی و فناوری، به شکار خون آشام ها می پردازد. چهار قهرمان داستان را تشکیل می دهند. هر کدام از این شخصیت ها با انگیزه و هدف خاصی پا به جزیره گذاشتند. مثلاً یکی از آنها به جزیره آمده بود تا برای انتشار رمان جدیدش جشن امضایی ترتیب دهد، غافل از اینکه یکسری خون آشام در صف انتظار گرفتن امضای او بودند!

ساخت بازی توسط هاروی اسمیت (سرطراح بازی هایی مانند Deus Ex، Dark Messiah، Dishonored و Prey) واقعاً انتظارات از ساختار گیم پلی Redfall را بالا می برد.

بخوانید  چگونه از Manor Lords غذای بیشتری دریافت کنیم

بازیکنان می توانند کاملاً مخفیانه یا با صدای بلند Redfall را پیش ببرند

اسلحه و دوربین اول شخص بازی Redfall

توسعه بازی با نسخه 4.26 موتور گرافیکی Unreal انجام شده است. Redfall در زمان عرضه با نرخ فریم 30 روی کنسول های ایکس باکس اجرا می شود

شخصیت های Redfall در تعقیب یک خون آشام

نمایش دوربین اول شخص و حرکت در عمارت آدیسون در Redfall

نمایش محله ردفال

Redfall نام جدیدترین محصول استودیو آرکین است که زیر نظر تیمی به نام استودیو آرکین می باشد. هاروی اسمیت قابل مشاهده است این دقیقاً مهمترین دلیلی است که Redfall را واقعاً مهم می کند. محصولی که انتظاراتش از اجزای گیم پلی آن واقعا بالاست. اسمیت که قبلا با وارن اسپکتور (وارن اسپکتور) توانست ساختار گیم پلی سری Deus Ex را طراحی کند، به یکی از نویسندگان اصلی ژانر “IMmersive sim” تبدیل شود و بازی Dark Messiah of Might و Magic، دو قسمت از Dishonored، بازی Prey را بسازد. در آرکین استودیو. و Deathloop به همراه تیمش اکنون به سراغ ساخت بازی Redfall رفته است. پیروان این ژانر و آثار مشابه قطعا به اهمیت و استعداد بالای اسمیت و تیمش واقف هستند. Redfall پس از تایید خرید استودیو Bethesda و تیم ها (از جمله Arkin) توسط مایکروسافت به گیمرها معرفی شد. بر این اساس این بازی محصولی انحصاری برای پلتفرم های ایکس باکس و رایانه شخصی است.

جزیره Redfall در واقع توسط چندین خدای خون آشام (خدایان خون آشام) اشغال شده است و ظاهراً طرح اصلی بازی حول تلاش بازیکنان برای از بین بردن این خدایان متمرکز است. اما از آنجایی که از محصولات استودیوی آرکین می آید، ممکن است در این داستان پیچ و تاب ها و شگفتی های جالبی وجود داشته باشد و همه چیز به این سادگی و سرراست نباشد.

شخصیت های بازی Redfall در خیابان

Redfall را می توان به صورت تک نفره یا چند نفره (حداکثر چهار نفر) تجربه کرد. این بازی پس از انتشار در سرویس گیم پلی در دسترس خواهد بود

ماجراهای اثر در جزیره ای به نام «ردفال» اتفاق می افتد. یک دنیای خارق العاده دیگر از استودیوی آرکین و حالا بعد از سرزمین های واقعا جذابی مانند دانوال، ریف سیاه و ایستگاه فضایی تالوس وان که به ترتیب در بازی های Disnard، Deathloop و Prey از آنها دیدن کردیم، تبدیل به سرزمین جدید بازی آرکین شده است. استودیو. شورش خون آشام ها در این جزیره مهم ترین رویدادی است که ردفال را به یکی از خطرناک ترین مکان های جهان تبدیل کرد. در حال حاضر اطلاعات زیادی در مورد داستان بازی وجود ندارد، اما با توجه به آنچه که در تریلرها توانسته ایم ببینیم، می توان نتیجه گرفت که در پی یک سری تجربیات عجیب در جزیره ردفال، تعداد انگشت شماری از ساخته های هچل هیفت از جمله خون آشام ها ، پدید آمده اند؛ موجوداتی که شهروندان جزیره را می کشند و ردفال را به نقطه سیاهی در سرزمین اصلی آمریکا تبدیل می کنند. وجود تعداد انگشت شماری از دانشمندان دیوانه و انبوهی از انسان هایی که به پرستش خون آشام روی آورده اند، رسماً Redfall را به دیوانه خانه ای تبدیل کرده است که عواقب عجیب و غریب و عمدتاً ناخوشایندی دارد.

بخوانید  انتشار پوستر جدید فیلم The Pale Blue Eye با بازی کریستین بیل

در واقع صحنه عمارت ادیسون همان قسمتی است که در نسخه «پیش نمایش» بازی در اختیار بازیکنان قرار گرفته است.در این قسمت از بازی مخاطب باید به عمارت ادیسون برسد و رازها را با توجه به زمینه موجود فاش کند. تاریخ. این مرحله در واقع به سه قسمت مختلف تقسیم می شود. بخش اول یافتن راهی برای ورود به قصر است. مخاطب باید بر اساس توانایی های خاص شخصیت خود بهترین راه را برای ورود به کاخ پیدا کند. اگر می خواهید از دروازه اصلی وارد شوید، تعداد زیادی خون آشام در انتظار شما هستند و شخصیت تحت کنترل شما باید قدرت های خاصی در زمینه تیراندازی داشته باشد. اما اگر به دنبال دعواهای پر سر و صدا نیستید، باید راهی برای دسترسی به فضای داخلی از جنگل ها و مناطق اطراف کاخ پیدا کنید.

نمایش درخت مهارت در بازی Redfall

حمله به لانه خون آشام ها و از بین بردن تمام خون آشام ها از این مراکز از دیگر فعالیت های دنیای Redfall است. این ساختارها در واقع از قلب تعبیه شده در مرکز خود تغذیه می شوند و از بین بردن قلب به معنای از بین بردن ساختار و تمام خون آشام های آن است. کشتن یک خون آشام در ردفال فقط به معنای تخلیه گلوله ها و به صفر رساندن سلامت آنها نیست. برعکس، وقتی سلامتی آنها تمام شد و در حالت نیمه عمر قرار گرفتند، باید به آنها نزدیک شوید و به قلب آنها بکوبید تا کاملا بسوزند و از بین بروند. وجود تعداد زیادی خون آشام در این مناطق، نفوذ آنها را دشوار می کند. البته، اگر کاراکتر شما در مخفی کاری بسیار خوب است، می توانید در سکوت یواشکی به قلب بروید، آن را نابود کنید و با پاداش های خود فرار کنید. با انجام فعالیت های مختلف در بازی امتیازات مختلفی را به دست می آورید که به لطف آنها می توانید درخت مهارت شخصیت خود را تکمیل کنید و بازی را دقیقاً همانطور که می خواهید پیش ببرید.

جزئیات بصری و اجزای بصری به تصویر کشیده شده در تریلرها و دموهای گیم پلی، همان نگرش خاص Arkin Studio را در طراحی محیط ها، ایجاد اتمسفر و ایجاد آیکون های رابط کاربری نشان می دهد. اگرچه قرار نیست بازی Redfall یک اثر کاملا ترسناک باشد، اما به نظر می رسد که فضای تاریک و گوتیک در کنار شخصیت های نمادین و خاص، حال و هوای جالب و نسبتاً ترسناکی را در بازی ایجاد کرده است. Redfall با Unreal ساخته شده است. موتور گرافیکی Engine 4 (نسخه 4.26 به گفته هاروی اسمیت) و قابل اجرا بر روی کنسول های Xbox Series X. Series S با نرخ فریم 30 اجرا می شود. سازندگان اثر قول داده اند که پشتیبانی از نرخ فریم 60 را در اسرع وقت به بازی اضافه کنند.

بخوانید  کارگردانان Scream 6 بعد از مراجعه به فیلم فاش می‌کنند که آیا Stu Macher واقعاً زنده است

Redfall شباهت ها و تفاوت های جالبی با محصولات قبلی تیم آرکین دارد. به لطف توانایی های ویژه و اجزای قابل ارتقا هر شخصیت، می توانید بازی را کاملا مخفیانه و با صدای بلند پیش ببرید. از طرفی این محصول یک اثر جهان باز است و شاید این جدی ترین تفاوت Redfall با کارهای قبلی تیم آرکین باشد. علاوه بر داستان اصلی و داستان های جانبی که می توانید در جزیره ردفال دنبال کنید، برخی از فعالیت های جانبی تا به امروز به طور دقیق فاش نشده است. کاوش در ساختمان عمارت آدیسون یکی از این فعالیت ها/ماموریت های جانبی است که ساختار بسیار جالب آن توجه تعداد زیادی از خبرنگاران صنعت بازی های ویدیویی را به خود جلب کرده است.

از نظر طراحی بصری، داستان سرایی محیطی و خلق اتمسفریک، به نظر می رسد که با محصول غنی دیگری از استودیو آرکین طرف خواهیم بود.

با توجه به وضعیت غیرجذاب بهینه‌سازی AAA (AAA) برای پلتفرم رایانه شخصی، امیدواریم که Redfall در زمان انتشار بهینه‌سازی مناسبی را برای جانبازانی که نسخه رایانه شخصی را انتخاب می‌کنند، ترتیب داده باشد. اثر یاد شده جدیدترین محصول استودیو آرکین و توسط یکی از سازندگان سبک Immersive Sim یعنی هاروی اسمیت ساخته شده است. در نتیجه، انتظارات از ساختار گیم پلی و طراحی سطح Redfall بسیار بالاست. محصولی که سعی می‌کند یک تجربه تک‌نفره مبتنی بر داستان باشد و در عین حال بتواند یک تجربه شوتر/چند نفره سرگرم‌کننده را ارائه دهد. باید منتظر ماند و دید که تیم آرکین چگونه از پس این ماموریت بر می آید. Redfall برای Xbox Series X در می 2 Series S و PC عرضه می شود. این بازی پس از انتشار در سرویس Gamepass در دسترس خواهد بود.

سازندگان Dishonored و Deathloop قصد دارند با افزودن یک چرخش تیراندازی اول شخص به فرمول موفق عناوین قبلی خود، تجربه ای متفاوت از شکار خون آشام را به بازیکنان بدهند.