پوستر Deadpool 3 می تواند یک شخصیت X-Men دیگر را در فیلم تایید کند


به تازگی پوستر هنری و تبلیغاتی جدید از فیلم Deadpool 3 منتشر شده است که ظاهرا به حضور شخصیت دیگری در این فیلم اشاره دارد.

فیلمبرداری و تولید Deadpool 3 همچنان در حال انجام است و در این فیلم شاهد حضور کوتاه بسیاری از شخصیت های سری X-Men و Marvel خواهیم بود و هم اکنون با توجه به آخرین اخبار سینما و تلویزیونپوستر تبلیغاتی جدیدی از Deadpool 3 منتشر شد. مجله توتال فیلم برای سال جدید پوستر هنری و تبلیغاتی جدیدی از این فیلم منتشر کرده است که در آن شاهد حضور ددپول و ولورین هستیم. در زیر می توانید پوستر جدید Deadpool 3 را مشاهده کنید:

پوستر جدید هنری و تبلیغاتی فیلم Deadpool 3

بقیه اخبار می تواند بخشی از داستان Deadpool 3 را فاش کند.

با این حال، اگر دقت کنید، می توانید شخصیت دیگری را در این پوستر ببینید که حضورش در Deadpool 3 قبلا تایید نشده بود. هویت این شخصیت در حال حاضر ناشناخته است، اما این احتمال وجود دارد که شخصیت وارن ورتینگتون سوم، با نام مستعار فرشته/آرچل باشد. بن فاستر در X-Men: The Last Stand و بن هاردی در X-Men: Apocalypse نقش این شخصیت را بازی کردند. با این حال هنوز حضور این شخصیت در فیلم Deadpool 3 مشخص نیست و اگر اینطور باشد باید ببینیم کدام نسخه از او در فیلم خواهد بود.

رایان رینولدز در نقش ددپول، هیو جکمن در نقش لوگان با نام مستعار ولورین، مورنا باکارین در نقش ونسا کارلایل، استفان کاپیچیچ در نقش کولوسوس، برایانا هیلدبراند در نقش Negasonic Teenage Warhead، کوتسونا شیوری در نقش یوکیو، راب دلانی در نقش پیتر، کاران سونی در نقش راننده (توپیندر) لزلی اوگامز در نقش Blind Al، جنیفر گارنر در نقش الکترا، اما کورین در نقش شرور اصلی و متیو مکفادین در نقشی نامشخص از جمله بازیگران حاضر در Deadpool 3 هستند و نقش آفرینی خواهند کرد.

بخوانید  جیمز گان به حذف شایعات غیرقابل اثبات استودیو دی سی ادامه می دهد

Deadpool 3 برای 26 جولای 2024 برنامه ریزی شده است. شان لویکارگردان فیلم Free Guy و فیلم The Adam Project کارگردانی فیلم Deadpool 3 را بر عهده دارد. رت ریس و پل ورنیک که پیش از این فیلمنامه دو قسمت اول ددپول را نوشته بودند، نوشتن فیلمنامه را بر عهده داشتند. برای Deadpool 3 با Zeb Wells، Reynolds و Levy.

تحریریه مجله بازی یک گیمر