نکات و ترفندهای لگو فورتنایت


پس از یک سال شایعات و کنایه‌ها، لگو فورتنایت از راه رسید و دوز بزرگی از بقا را به فورتنایت تزریق کرد. همانطور که در مورد همه بازی هایی مانند این وجود دارد، شروع به منحنی یادگیری قابل توجهی نیاز دارد. بله، یک آموزش وجود دارد، اما همچنین یک بازی sandbox جهان باز است که در آن بسیار آسان است که با چیز جدیدی منحرف شوید و ردیابی آنچه را که در آن بودید از دست بدهید. فرض می شود انجام دادن.

در حالی که سوالاتی مانند “از کجا می توانم تخته های چوبی تهیه کنم؟” و سؤالات خاص دیگری در مورد مکان یافتن منابع پس از مدتی بازی مطرح می شود، مشکل در همان ابتدا به سادگی درک منطق اساسی لگو فورتنایت است. به عبارت دیگر: چگونه کار می کند؟ هر بازی پاسخ های خاص خود را برای این سوال دارد و معمولاً برای درک آنها زمان می برد.

برای کمک به یافتن پاسخ‌های فراوان به این سوال، در طول شروع حدود نیم دوجین جهان مختلف با تنظیمات پارامترهای مختلف، مشاهداتی انجام دادم. و اکنون قصد دارم این نوع مشاهدات سطح پایین را با بقیه شما به اشتراک بگذارم. از آنچه من کشف کرده ام به عنوان تقلب های Lego Fortnite خود استفاده کنید تا ماجراجویی های خود را با آجرها و مینی فیگورها شروع کنید.

هیچ مجازاتی برای آسان کردن آن وجود ندارد

هنگامی که یک جهان ایجاد می کنید، به طور پیش فرض حالت بقا را با تمام گزینه ها فعال می کند. خوب، اگر با یک گروه بازی نمی کنید، در واقع کمی هاردکور است. اگر مدت زیادی است که این نوع بازی را انجام می دهید، احتمالاً خوب خواهید بود، زیرا احتمالاً همه اینها بخشی از دلیل حضور شما در اینجاست.

با این اوصاف، هیچ مجازاتی برای آسان کردن راه اندازی دنیای خود وجود ندارد. برای مثال، نادیده گرفتن جنبه‌های مربوط به دما یا گرسنگی، می‌تواند تجربه را به میزان قابل توجهی ساده‌تر کند، یا اگر فقط علاقه‌مند هستید، می‌توانید آن را طوری انجام دهید که بازیکنان نتوانند بمیرند. بازی به هیچ وجه شما را از این بابت جریمه نمی کند و هیچ پاداشی برای انجام کارها به روش سخت وجود ندارد. شما آزاد هستید که تجربه را به روشی که برای شما مناسب است تطبیق دهید.

فقط به خاطر داشته باشید که اگر موجودات را غیرفعال کنید، ممکن است پیشرفت شما را مختل کند، زیرا مواد اولیه کاردستی را از دست خواهید داد و نمی‌توانید تنظیمات دنیای خود را بعد از ایجاد آن تغییر دهید. با این حال، صادقانه بگویم، این فقط دلیل دیگری برای اشتباه کردن در سمت ناامیدی احتمالی است.

نحوه عملکرد Battle Pass XP در لگو فورتنایت

Lego Fortnite به ازای هر 15 دقیقه بازی، حدود 30000 پاس جنگی XP در اختیار شما قرار می‌دهد، و در حالی که مبلغی که می‌توانید به دست آورید روزانه سقفی دارد، این XP غیرفعال، Lego Fortnite را به مقصد برتر برای پیشرفت نبرد پاس AFK تبدیل می‌کند. نمی کند. این کار نیازی به کار آماده سازی ندارد و لازم نیست همه جا روی چیزهایی کلیک کنید، مثل اینکه مردم دوست دارند شما را مجبور کنند روی کارت های خلاقانه انجام دهید. فقط لگو بازی کنید و XP را با نرخ قابل پیش بینی به دست آورید. زیبا.

روستاییان خود را سر کار بگذارید

هر بار که دهکده خود را ارتقا می دهید، می توانید یک NPC جدید برای زندگی در آنجا استخدام کنید. و هر بار که شخصیت جدیدی را زنده می کنید، می توانید به آنها شغل بدهید. اولین شغل موجود جمع آوری منابع و پالایش مواد خواهد بود که بسیار مهم است. Resource NPC مجموعه ای از اقلام فراتر از چوب و گرانیت اصلی را در اختیار شما قرار می دهد که برای شما مفید خواهد بود و Refiner NPC چیزهایی مانند چوب را در اختیار شما قرار می دهد. تابلوها را بدون استفاده از هیچ یک از منابع خود برای انجام این کار. NPCها این وظایف را در زمان واقعی در بازی انجام می دهند، به این معنی که AFKing برای XP این مزیت عملی را دارد که اساساً به شما امکان می دهد از کارگران خود برای منابع بهره برداری کنید.

برفی و فلفل تند

در همان ابتدا، نمی‌توانید تجهیزاتی بسازید یا کارهای عادی برای محافظت از خود در برابر محیط، مانند پوشیدن کت، انجام دهید. اما همچنان می‌توانید با خوردن برف‌بری برای مقاومت در برابر گرما یا فلفل‌های تند برای مقاومت در برابر سرما، از خود در برابر عناصر محافظت کنید. متأسفانه، آنها در بیوم های مخالف جایی که شما به آنها نیاز دارید یافت می شوند: برف برفی ها در مناطق سرد تخم ریزی می کنند و فلفل های تند در مناطق گرم رشد می کنند. اما اگر در جای مناسب باشید، آنها فراوان و به راحتی پیدا خواهند شد. و هنگامی که یک گریل درست کردید، می توانید آنها را به غذاهایی بپزید که محافظت طولانی تری نسبت به خام خوردن آنها به شما می دهد.

واقعا نیازی به خوابیدن ندارید

در حالی که شما باید برای هر روستایی که در شهر شما زندگی می کند، یک تخت بسازید، تقریباً بدون هیچ دلیلی به تختی برای خود نیاز ندارید. برای یک بازیکن، تخت دو مزیت دارد: به سرعت سلامتی شما را بازسازی می‌کند و در صورت مرگ، نقطه بازپرداخت شما را برطرف می‌کند (اما برای بازپخت نیازی به تخت ندارید). اما شما همچنین می توانید در هر زمان با خوردن غذایی که در فهرست موجود است، همان اثر شفابخش را داشته باشید، و برخلاف Minecraft، خوابیدن هیچ کارکرد یا هدفی ندارد. پس نگران نباشید.

شما با ضربه زدن به آنها (یا از بین بردن آنها) آنها را حذف می کنید.

معمولاً در یک بازی ساخت و ساز مانند این، ویرایش، جابجایی یا حذف اشیا تابعی از رابط است، اما در لگو فورتنایت اینطور نیست. هنگامی که یک مورد را درست کردید و آن را روی زمین قرار دادید، برای همیشه وجود دارد: هیچ تغییر، جابجایی یا حذف امکان پذیر نیست. از طریق رابط کاربری. در عوض، طبق سنت افتخارآمیز لگو، می‌توانید اقلام دست‌ساز را با شکستن آنها حذف کنید. به معنای واقعی کلمه، شما فقط با دست خود به آن ضربه می زنید تا زمانی که بشکند (بدون نیاز به استفاده از ابزار؛ این سریعتر نیست و ابزار را فرسوده می کند). پس از انجام آن، به ازای منابعی که برای ایجاد آن صرف کرده اید، بازپرداخت دریافت خواهید کرد و سپس می توانید آن را در هر کجا که می خواهید بسازید.

برای ادامه خوردن یا برداشت، دکمه را نگه دارید

وقتی در لگو فورتنایت به غذا نیاز دارم، معمولا توت می‌خورم زیرا همه جا هستند و همیشه تعداد زیادی از آنها را دارم. اما آنها به صورت انفرادی هم برای گرسنگی من کار خاصی انجام نمی دهند – باید یک دسته از آنها را بخورم تا آن متر گرسنگی را پر کنم. خوشبختانه، شما به سادگی می توانید دکمه خوردن یک توت را نگه دارید (ماشه سمت راست روی کنترلر) و قهرمان لگو شما به خوردن ادامه می دهد تا زمانی که غذای او در آن شکاف تمام شود یا اینکه دکمه را فشار داده اید متوقف کنید. این برای برداشت نیز کار می کند: فقط دکمه را نگه دارید در حالی که در اطراف چندین بوته توت قدم می زنید و به طور خودکار برای برداشت هر کدام متوقف می شوید. این یک راحتی محتاطانه اما قابل قدردانی است.

غارها شبیه توده ای بزرگ از سنگ هستند

هنگامی که اصول اولیه را به دست آوردید، اولین ماجراجویی بزرگی که باید انجام دهید ورود به یک غار (به معنای واقعی کلمه هر غاری) است که در آن می توانید سطح بعدی منابع را پیدا کنید، مانند Not Root، که برای ساخت آن نیاز دارید. . تجهیزات پیشرفته تر و برای پیدا کردن یک غار، باید یک سازند صخره‌ای بزرگ پیدا کنید، آنقدر بزرگ که نمی‌توانید با کلنگ خود بشکنید. معمولاً می توانید ورودی غار را روی چنین پایه هایی پیدا کنید و نیازی به جستجوی آن در جای دیگری نیست.

شما مجبور نیستید از نقشه های ساختمانی استفاده کنید

این آموزش به شما می آموزد که چگونه یک سازه را از نقشه ها جمع آوری کنید، اما زمانی که دهکده شما در سطح 3 قرار گرفت نیازی به استفاده از آنها نخواهید داشت، زیرا در آن زمان است که قفل قطعات ساختمانی را باز می کنید که می توانید آزادانه از آنها برای ساختن چیزهایی استفاده کنید. شما آرزو می کنید . بنابراین اگر از طرح هایی که بازی به شما می دهد خوشتان نمی آید، مجبور نیستید از آنها استفاده کنید. بدیهی است که طراحی ساختمان‌ها توسط خودتان تلاش بیشتری می‌کند، اما نکته اینجاست، درست است؟

صندوق های ذخیره سازی

هنگامی که توانستید صندوقچه های ذخیره سازی بسازید، برای ساختن چند تا از آنها تلاش کنید. این صندوقچه های اولیه کوچک هستند و ظرفیت بسیار کمتری نسبت به کیسه های خودتان دارند، به همین دلیل است که به چندین عدد از آنها نیاز دارید و فقط باید شش تخته چوب بپزید – در غیر این صورت زنبور کارگر ضرب المثل شما آنها را برای شما می پزد. – برای هر قفسه سینه و سپس همه آنها را در جیب خود قرار دهید تا دفعه بعد که توسط یک گرگ یخی مورد اصابت گلوله قرار گرفتید، خیلی آسیب نبیند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  رابط کاربری جدید Xbox Home از سر راه شما خارج می شود