جیمز گان به حذف شایعات غیرقابل اثبات استودیو دی سی ادامه می دهد

جیمز گان یک فیلم پیش درآمد سوپرمن خواهد نویسد که کلارک کنت جوان را در دوران خبرنگاری دیلی پلنت دنبال می کند. هالیوود ریپورتر.

کاویل هنوز می تواند برای بازی در نقش سوپرمن بازگردد، اما هنوز نه. گان توضیح داد: «در مراحل اولیه، داستان ما بر قسمتی از زندگی سوپرمن تمرکز خواهد کرد، بنابراین این شخصیت توسط هنری کاویل بازی نمی‌شود. اما ما به تازگی یک جلسه عالی با هنری داشته ایم و طرفداران زیادی داریم و در مورد تعدادی از احتمالات هیجان انگیز همکاری در آینده صحبت کرده ایم.”

گان با اضافه کردن وضوح و زمینه بیشتر، گفت که انتخاب بازیگر جدید برای یک بازیگر سوپرمن زمانی انجام می شود که فیلمنامه ای “تکمیل یا نزدیک به اتمام” باشد. و در مورد فیلم بعدی سوپرمن، هنوز این اتفاق نیفتاده است.

در سال 2022، کاویل اعلام کرد که برای بازی در نقش سوپرمن بازخواهد گشت و بعداً تأیید کرد که Witcher را ترک خواهد کرد تا احتمالاً برای آن جا باز کند. با این حال، مدت کوتاهی پس از آن، تایید شد که کاویل برای بازی در نقش سوپرمن در پروژه آینده، که بر روی یک سوپرمن جوان تمرکز دارد، باز نخواهد گشت.

طرفدارانی که تشنه اخبار درباره فیلم بعدی سوپرمن هستند باید خیالشان راحت باشد. گان گفت، در حالی که دی سی قصد دارد “چند چیز” را در “آینده نه چندان طولانی” اعلام کند، بازیگران برای سوپرمن بعدی در میان آنها نخواهد بود.