پوستر جدید فیلم وزارت جنگ های ناشایست بر روی تیم هنری کاول تمرکز دارد

لاینزگیت پوستر جدیدی از فیلم The Ministry of Ungentlemanly Warfare با بازی هنری کاویل و کارگردانی گای ریچی منتشر کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیونپوستر جدیدی از فیلم اکشن جاسوسی گای ریچی در جنگ جهانی دوم منتشر شد. لاینزگیت به تازگی پوستر رسمی و جدید فیلم The Ministry of Ungentlemanly Warfare را منتشر کرده است و در این پوستر شاهد حضور شخصیت های اصلی فیلم اکشن و کمدی هستیم که در ادامه می توانید این پوستر را مشاهده کنید:

پوستر جدید و رسمی فیلم وزارت جنگ غیرقانونی

هنری کاول، ایزا گونزالس، آلن ریچسون، هنری گلدینگ، هنری زاگا، الکس پتیفر، کری الوز، هیرو فاینس تیفین، پاپس اولوسان موکون، فیشر استیونز، فردی فاکس، کارلوس باردم، تیل شوایگر، از جمله بازیگران حاضر و ایفای نقش در فیلم وزارت جنگ غیرقانونی هستند. این فیلم از وقایع واقعی الهام گرفته شده و آنها را با وینستون چرچیل، نخست وزیر وقت بریتانیا و داستان های جیمز باند نوشته ایان فلمینگ در طول جنگ جهانی دوم ترکیب می کند.

این فیلم داستان اولین نیروهای ویژه بریتانیا در طول جنگ جهانی دوم را دنبال می کند که ماموریت مخفی و خطرناکی را انجام می دهند. پل تاماسی، اریک جانسون و آرش آمیل ریچی نیز در نگارش فیلمنامه این فیلم اکشن کمک کردند. گای ریچی کارگردان فیلم هایی چون قفل، استوک و دو بشکه سیگار، قاپ، هفت تیر، دو دنباله شرلوک هلمز، آقایان و خشم انسان، کارگردانی و نگارش فیلمنامه وزارت جنگ غیرقانونی را بر عهده داشت. .

وزارت جنگ غیرقانونی در 19 آوریل 2024 (31 آوریل 1403) منتشر خواهد شد. طرفداران ریچی همچنین می توانند منتظر پخش The Gentlemen در 7 مارس 2024 (17 مارس 1402) از نتفلیکس باشند. همچنین، با اعلام Lionsgate، فیلم اکشن بدون عنوان جدید کارگردان گای ریچی با بازی هنری کاول، جیک جیلنهال و ایزا گونزالس در 19 آوریل 2024 (31 آوریل 1403) اکران خواهد شد.

بخوانید  نمایش گیم پلی بازی Mario + Rabbids Sparks of Hope در مراسم یوبیسافت

تحریریه مجله بازی یک گیمر