نمایش گیم پلی بازی Mario + Rabbids Sparks of Hope در مراسم یوبیسافت

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Mario + Rabbids Sparks of Hope در تاریخ ۲۸ مهر منتشر خواهد شد. همچنین مشخص شد که پس از انتشار بازی، شاهد محتویات مختلفی برای آن خواهیم بود که شامل مواردی مثل DLC‌های رایگان می‌شوند. 

در جریان رویداد یوبیسافت فروارد، این شرکت نمایشی از گیم پلی بازی Mario + Rabbids Sparks of Hope ارائه کرد که می‌توانید آن را در ادامه تماشا کنید. 

مراسم یوبیسافت فروارد، با نمایشی نسبتا کامل از گیم پلی بازی Mario + Rabbids Sparks of Hope آغاز شد. در این نمایش شاهد یکی از ماموریت‌های بازی هستیم که در آن ماریو و دوستانش راهی سرزمینی سرسبز می‌شوند و باید به بالای یک کوه آتشفشان برسند. در ادامه می‌توانید ویدیو منتشر‌شده را تماشا کنید:

نظر شما در مورد نمایش جدید گیم پلی بازی چیست؟



منبع

در نمایش ارائه‌شده از بازی Mario + Rabbids Sparks of Hope، شاهد جهانی با تنوع بالایی از رنگ‌ها هستیم و طبق توضیحات ارائه‌شده، باید در این مرحله انواع و اقسام پازل‌ها را حل کنیم و همینطور با NPC‌های مختلف تعامل داشته باشیم. محیط بازی همچنین انواع و اقسام موارد مخفی را در خود دارد که بازیکنان می‌توانند با گشت و گذار، آن‌ها را پیدا کنند. در بخش دیگری از ویدیو همچنین مبارزه‌های بازی نمایش داده می‌شوند که در این بخش، می‌توانید کاراکتر‌های دلخواه خودتان را انتخاب کنید و به نبرد با دشمنان بروید. به‌گفته سازندگان، در بازی شاهد گیم‌پلی تاکتیکی و پرجزییاتی خواهیم بود. 

بخوانید  در اینجا چه کسی صداپیشگی Hot Ganondorf در Zelda: Tears Of The Kingdom را بر عهده دارد