پوستر جدید فصل دوم سریال خانواده اژدها، رقابت تارگرین برای تاج و تخت

پوستر جدیدی از فصل دوم سریال House of the Dragon منتشر شده است که نوید تقابل آینده سیاهان و سبزها در جنگ داخلی تارگرین را می دهد.

خانه اژدها در آستانه بازگشت برای فصل دوم است و جنگ داخلی تارگرین با آتش و خون ادامه خواهد یافت. پوستر جدیدی از این مجموعه به تازگی منتشر شده است که طرفداران را برای دیدن نبرد بین جبهه سیاه و سبز آماده تر می کند. Rhaenyra Targaryen و Alicent Hightower، قطعات کلیدی این دو جناح، برای نبردی خونین آماده می شوند. همانطور که کمپین تبلیغاتی سریال مبتنی بر انتخاب بین سیاهان و سبزها است، در این پوستر نیز تاکید شده است که در بازی تاج و تخت بین دوستان قدیمی و دشمنان فعلی، “همه باید انتخاب کنند”:

رینیرا تارگرین در برابر آلیسنت هایتاور در پوستر رسمی فیلم خانه اژدها

مجموعه خانواده اژدها بر اساس رمان آتش و خون ساخته شده است جورج آر. آر. مارتین این فیلم پیش درآمدی بر سریال بازی تاج و تخت است که 172 سال قبل از تولد دنریس تارگرین اتفاق می افتد. سریال House of the Dragon بر آغاز و پایان خانه تارگرین تمرکز دارد و داستان جنگ داخلی تارگرین معروف به رقص اژدها را روایت می کند. مثل فصل اول رایان کندال او مسئولیت ساخت سریال House of the Dragon را بر عهده دارد، زیرا او روی ساخت این سریال با همکاری جورج آر آر مارتین، خالق دنیای وستروس کار می کند.

اما دارسی، مت اسمیت، اولیویا کوک، ایو بست، استیو توسن، فابیان فرانکل، ایوان میچل، تام گلین-کارنی، سونویا میزونو، ریس ایفانس، هری کولت، بتانی آنتونیا، فیبی کمپبل، ویا سابان، جفرسون هال، نیدهام، ابوبکر سلیم، فردی فاکس، سایمون راسل بل، کلینتون لیبرتی، جیل رنکین، جیمی کنا، آلفرد بروم، کایران بیو، تام بنت، تام تیلور و وینسنت ریگان. آنها جزو بازیگران فصل دوم سریال House of the Dragon هستند.

بخوانید  تکذیب شایعات مشکلات روند توسعه ریبوت بازی Perfect Dark

فصل 2 خانواده اژدها در 16 ژوئن 2024 از شبکه HBO پخش خواهد شد.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر