Destiny 2: Final Form یکی از تاثیرگذارترین تغییرات تعادل در سال‌های اخیر را به همراه خواهد داشت

The Final Shape تنظیمات متعددی را برای Destiny 2 به همراه دارد که در 4 ژوئن منتشر شود – در واقع آنقدر زیاد که Bungie آنها را در هزاران کلمه و چندین پست وبلاگ توضیح می دهد. یکی از بزرگ‌ترین آن‌ها، بازنگری در توانایی فوق‌العاده Well of Radiance برای Warlocks است: چیزی که بازیکنان در سخت‌ترین محتوای Destiny 2 در سال‌های اخیر به آن اعتماد کرده‌اند.

Bungie تغییرات متعددی را در توانایی‌های زیرمجموعه‌های مختلف در یک پست وبلاگ مفصل توضیح داد، که منعکس کننده پست مهم دیگری است که هفته گذشته بر روی تنظیمات سلاح متمرکز شد. با این حال، Well of Radiance احتمالاً بیشترین تأثیر را بر روی بازی خواهد داشت، یک شکاف دور که در آن یک تیم کامل تا شش بازیکن می‌توانند بایستند، سلاح‌های خود را تقویت کنند، آنها را درمان کنند و پاداش‌های دفاعی بزرگی را ارائه دهند. این بدان معناست که حداقل یک شخصیت Warlock که Well of Radiance را اجرا می‌کند، تقریباً برای هر تیمی که محتوای سطح بالایی بازی می‌کند، از زمانی که این توانایی فوق‌العاده در توسعه Forsaken در سال 2017 معرفی شد، ضروری بوده است.

در The Final Shape، Bungie به دنبال کاهش اتکا به Well of Radiance است تا یک گزینه در محتوای سطح بالا باشد، اما الزامی نیست – و در نتیجه، بازیکنان گزینه‌های بیشتری در مورد نحوه نزدیک شدن به مبارزات سخت خواهند داشت، بدون هیچ گونه هیچ. مسئله. بازیکنان در انجام یک نقش خاص گیر کرده اند. اما این بدان معناست که Well of Radiance در حال دستیابی به برخی تغییرات و اصلاحات است. Bungie در حال تغییر چاه است تا مجبور نباشید بیش از حد در آن بمانید و آن را کم قدرت کند، بنابراین به طور موثر بازیکنان را مانند فعلی آسیب ناپذیر نمی کند. تغییرات آن را به عنوان یک گزینه تهاجمی تقویت می کند اما آن را به عنوان یک گزینه دفاعی کاهش می دهد.

بخوانید  پیش‌سفارش Paper Mario: The Thousand-Year Door قبل از عرضه Switch

همانطور که Bungie در پست وبلاگ خود می گوید: Well چگونه در حال تکامل است:

تابش خوب

  • اکنون هنگامی که بازیکنان منطقه چاه رادیانس را ترک می کنند، Radiance را به مدت 8 ثانیه اعطا می کند.
  • کاهش بقای بازیکن هنگام ایستادن در هاله چاه درخشندگی.
    • بهبودی در ثانیه از 100 به 50 کاهش یافت که مربوط به ترمیم x2 است.
    • افزایش شفا در گچ گیری از سلامت 40 به 300.
    • کاهش مقاومت آسیب در برابر جنگنده های غیر باس از 40٪ به 20٪.
    • مقاومت در برابر آسیب در برابر باس فایترها از 40% به 10% کاهش یافت.
      • توجه: مقاومت در برابر آسیب در برابر بازیکنان دشمن بدون تغییر است.
    • پس از شکست دادن اهداف در هاله Well of Radiance خود، حداکثر تعداد Power Orbs را از 4 به 5 افزایش داد.

از سوی دیگر، Bungie همچنین در حال انجام تنظیماتی برای توانایی فوق العاده Ward of Dawn “Titan bubble” است. در حال حاضر وارد عمل چندانی نیست زیرا Well معمولاً گزینه بهتری است. برای هر کسی که در داخل حباب قرار دارد محافظت زیادی را ارائه می دهد، همچنین یک محافظ و محافظ سلاح به نام Weapons of Light برای هرکسی که از آن عبور می کند، ارائه می دهد، اما کاربردهای آن هنوز کمی محدود است، به خصوص به این دلیل که نمی توانید از مزایای Ward استفاده کنید. . محافظت کنید و به تیراندازی دشمنان ادامه دهید، همانطور که می توانید با Well.

طبق پست وبلاگ، Bungie در حال تقویت ابزار دفاعی Ward of Dawn است تا آن را به گزینه ای مناسب تر تبدیل کند، اما جنبه تهاجمی آن را تا حدودی کاهش می دهد. اکنون به آرامی یک Greater Void Shield بدست خواهید آورد، حتی اگر نزدیک به گنبد باشید اما در داخل آن نباشید، و کاستور Ward of Dawn می تواند با کشتن دشمنان نزدیک با حملات غوغا، گوی های قدرت بیشتری برای هم تیمی ها ایجاد کند. اما Bungie در حال حذف Weapons of Light Buff از سوپر است – برای به دست آوردن آن باید از کلاه ایمنی عجیب و غریب Helm of Saint-14 با حباب Titan خود استفاده کنید.

بخوانید  Fallout 4: هر آیتم جدید در به‌روزرسانی نسل بعدی

در اینجا خلاصه کامل تغییرات Ward of Dawn آمده است.

حفاظت از سپیده دم

  • زره نور:
    • محافظ زره نور را حذف کرد. Ward of Dawn اکنون فوراً یک Void Shield کامل را برای کاستور و متحدانی که وارد گنبد آن می شوند اعمال می کند.
    • Armor of Light اکنون به بازیکنان داخل Dawnguard مقاومت بیشتری در برابر آسیب می دهد: 30٪ در برابر بازیکنان دشمن و 60٪ در برابر جنگنده های دشمن.
      • سلامت موثر بازیکنان در داخل گنبد Ward of Dawn تقریباً مانند قبل در برابر جنگنده های PvE باقی می ماند.
      • سلامتی موثر بازیکنان در داخل منطقه Dawn به طور قابل توجهی پایین‌تر از سایر بازیکنان در PvP است و نمی‌توان آن را با قرار دادن Bastion Barricades در داخل منطقه برای به دست آوردن لایه‌های آسیب بیشتر افزایش داد.
    • متحدین در نزدیکی گنبد داون ورد اکنون دارای یک سپر خالی هستند که در طول زمان اعمال می شود، شبیه به حجم پشت سنگر باستیون.
    • دیگر به طور پیش فرض سلاح های سبک را ارائه نمی دهد. این رفتار به نفع Helm of Saint-14 منتقل شده است.
    • کاستور Ward of Dawn اکنون می‌تواند با شکست دادن دشمنان با حملات غوغا در داخل یا نزدیک گنبد Ward of Dawn، Orb‌های قدرت اضافی تولید کند.

پست وبلاگ Bungie را پوشش می دهد تن با این حال، تغییرات بیشتر در سوپرها و توانایی‌ها فراتر از Well of Radiance و Ward of Dawn است. تنظیماتی در حال انجام است تا برخی از زیرکلاس‌های Arc کمی قابل دوام‌تر از آنچه در حال حاضر هستند، به‌ویژه برای شکارچی‌ها، در حالی که Bungie در حال استفاده از nerf‌های قابل توجهی برای سایرین است. برخی از پرکاربردترین توانایی‌های Strand، مانند Titan War Banner، در حال تبدیل شدن به nerfs هستند و Bungie در حال متعادل کردن مجدد عناصر دیگر در سراسر صفحه است. برای همه جزئیات، پست کامل وبلاگ را بررسی کنید. فقط مطمئن شوید که کمی وقت بگذارید، زیرا مدتی می خوانید.

بخوانید  Deep Rock Galactic: Survivor با استقبال بسیار خوبی از سوی بازیکنان مواجه شده است

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر