این عینک یک مانیتور شخصی 135 اینچی ایجاد می کند و دارای یک کنترلر شفاف 8BitDo است.

سال گذشته، Viture بیش از 3 میلیون دلار جمع آوری کرد تا عینک Viture One XR/AR خود را برای عموم مردم عرضه کند. امسال، این شرکت جانشین Viture Pro را عرضه می‌کند که به نظر می‌رسد پیشرفت‌هایی را در کل ارائه می‌دهد. این عینک به گونه ای طراحی شده است که یک صفحه نمایش عظیم 135 اینچی را تکرار کند و به شما امکان می دهد بدون نیاز به نگه داشتن یک مانیتور غول پیکر بازی یا کار کنید. برای جشن عرضه، عینک Viture Pro XR/AR با یک کنترلر 8BitDo نسخه محدود عرضه می شود. به طور خاص، 8BitDo یک نسخه سیاه شفاف از Ultimate C Wireless Controller، منحصر به مشتریان Viture ایجاد کرده است. همچنین شایان ذکر است که عینک Viture One برای مدت محدودی با تخفیف 50 دلاری به فروش می رسد.

این عینک می تواند از طریق Pro Mobile Deck به انواع دستگاه های الکترونیکی متصل شود که با تمام نمایشگرهای استاندارد USB-C سازگار است و برای اتصال سریع دستگاه ها به نمایشگر استفاده می شود.

بخوانید  نمایش گیم‌ پلی نسخه نسل نهمی بازی Biomutant

Nintendo Switch مخصوصاً برای Viture Pro مناسب است، زیرا این شرکت خاطرنشان می کند که Deck اصلی موبایل به طور خاص برای کنسول دستی نینتندو طراحی شده است. البته با گوشی‌های هوشمند، لپ‌تاپ‌ها، تبلت‌ها و سایر گوشی‌های دستی نیز کار می‌کند، بنابراین برای نمایش محتوای مورد علاقه‌تان روی عینک مشکلی ندارید.

اگر Viture Pro با قیمت 459 دلار خیلی گران به نظر می رسد، عینک اصلی Viture One XR/AR با قیمت 389 دلار (439 دلار) به فروش می رسد. اینها یک صفحه نمایش 120 اینچی تولید می کنند و از آنجایی که این پایین ترین قیمتی است که تا به حال برای آنها دیده ایم، ارزش دیدن را دارند. فقط مطمئن شوید که روی جعبه کوپن کلیک کنید تا معامله را در آمازون دریافت کنید.

از جنبه اقتصادی تر، می توانید Meta Quest 2 را تهیه کنید و به حالت سینمای آن دسترسی داشته باشید. این تجربه کاملاً یکسان نیست – و در مقایسه به شما نیاز دارد که از هدست بسیار حجیم‌تری استفاده کنید – اما حالت تئاتر Quest 2 به شما امکان می‌دهد از محتوایی در یک صفحه مجازی بزرگ لذت ببرید. هدست محبوب VR در آمازون تخفیف خوبی دریافت می کند، زیرا می توانید آن را با قیمت 199 دلار (249 دلار) خریداری کنید.

بسته نرم افزاری Viture Pro XR
بسته نرم افزاری Viture Pro XR

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر