بسته الحاقی Shadow of the Erdtree برای Elden Ring از چند زبان پشتیبانی می کند؟

FramSoftware ضمن اعلام پشتیبانی از Elden Ring: Shadow of the Erdtree به 15 زبان، تایید کرد که صدای بازی فقط به زبان انگلیسی خواهد بود.

همان زمان که FromSoftware تریلر جدیدی از بسته الحاقی Shadow of the Erdtree برای Elden Ring منتشر کرد، اعلام کردند که این اثر به 15 زبان مختلف در اختیار بازیکنان قرار خواهد گرفت. این زبان ها عبارتند از: انگلیسی، فرانسوی، لهستانی، کره ای، پرتغالی برزیلی، ژاپنی، عربی و غیره.

باید در نظر داشته باشیم که نظرات صوتی بازی فقط به زبان انگلیسی خواهد بود، اما افزودن عربی می تواند طرفداران بیشتری را به این بازی جذب کند. داستان این بسط حول محور میکلا، برادر مالینیا می چرخد. یکی که بازیکنان برای پیدا کردنش به سرزمین سایه ها سفر می کنند. اولین منطقه ای که ماریکا آن را لمس کرد و توسط مسمر قیچی به آتش کشیده شد، جنگی ناگفتنی را پشت سر گذاشت.

هنوز مشخص نیست که جزئیات این دنیای جدید، که بزرگترین بسته الحاقی FromSoftware نامیده می شود، چگونه خواهد بود، اما بازیکنان می توانند منتظر باس ها و محیط های جدید باشند. Elden Ring: Shadow of the Erdtree Expansion Pack در تاریخ 1 ژوئیه (21 ژوئن) با قیمت 39.99 دلار برای سری Xbox این بازی برای ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4 و رایانه شخصی منتشر خواهد شد.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  بهترین فیلم های 2022 اکران شده | 16 فیلم + امتیاز IMDB