پوسترهای فیلم The Fall Guy; فرار نفس گیر رایان گاسلینگ

پوسترهای جدیدی از فیلم The Fall Guy با بازی رایان گاسلینگ و امیلی بلانت منتشر شد.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، با پوسترهای جدید فیلم The Fall Guy آشنا شدیم رایان گوسلینگ و امیلی بلانت منتشر شده است. این پوسترها Colt Savers و Judy Moreno را در مرکز نشان می دهند. در حالی که پایین پوسترها تصویری از تعقیب و گریز هیجان انگیز را نشان می دهد. Balaggardan برای اکران در 14 مه 1403 (3 مه 2024) برنامه ریزی شده است.

The Fall Guy داستان بدلکاری کلت سیورز را روایت می کند که از دوران اوج خود دور شده است. این بازیگر بدلکاری در پروژه ای شروع به کار می کند که مدت ها پیش با بازیگر اصلی آن همکاری داشت اما بازیگر دیگری جایگزین او شد. داستان از جایی شروع می شود که ستاره این پروژه به طور ناگهانی ناپدید می شود. حالا قهرمان باید یک ستاره سینما پیدا کند، یک توطئه بزرگ را کشف کند و سعی کند عشق زندگی خود را به دست آورد.

رایان گاسلینگ بازیگر Blade Runner 2049 و امیلی بلانت بازیگر Edge of Tomorrow آرون تیلور جانسون، بازیگر فیلم حیوانات شبگرد هانا وادینگهامبازیگر سریال تد لسو استفانی هسو، بازیگر سریال جاده و ترزا پالمر، بازیگر فیلم شاگرد جادوگر از جمله بازیگرانی است که در فیلم بالاگردان بازی کرده است.

دیوید لیچکارگردان قطار گلوله در راس فیلم اکشن The Fall Guy بود درو پیرس، نویسنده سریع و خشمگین: هابز و شاو (سریع و خشمگین: هابز و شاو) فیلمنامه را نوشته است. گومون کسیدی، کلی مک کورمیک دیوید لیچ به عنوان تهیه کننده در این پروژه خدمت کرد. بلاغردان بر اساس سریال The Fall Guy با اکشن نقش آفرینی ساخته شده است لی میجرز در دهه 1980 از شبکه ABC تولید و پخش شد.

بخوانید  سیستم ضدتقلب دنوو برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد

تحریریه مجله بازی یک گیمر