تریلر Rise of Ronin واکنش مثبت منتقدان را نشان می دهد

سونی تریلر فیلم Team Ninja's Rise of the Ronin را با طرفداران به اشتراک گذاشته است.

بازی Team Ninja's Rise of the Ronin در تاریخ 3 آوریل (22 مارس) برای پلی استیشن 5 منتشر شد و نقدهای خوبی از سوی منتقدان دریافت کرد. اکنون در میان جدیدترین اخبار بازی، متوجه شدیم که سونی تریلر بازی اکشن RPG جهان باز را با طرفداران به اشتراک گذاشته است.

دانلود ویدیو از ابرات

Rise of the Ronin اولین بازی جهان باز استودیو Team Ninja است که در اواخر قرن نوزدهم در ژاپن اتفاق می‌افتد و جنگ بوشین را در سال‌های پایانی دوره ادو به تصویر می‌کشد. در این بازی، بازیکنان رونین را کنترل می کنند که باید با Blade Twin رئیس متیو سی. برای کشتن پری در حالی که او در میانه درگیری بین نیروهای حاکم دولت شوگونات توکوگاوا و یک جناح شورشی ناراضی از نفوذ فزاینده غرب در ژاپن گرفتار شده است.

Rise of Ronin سبک مبارزه ای شبیه به سری Nioh دارد و سلاح های متعدد و سبک های مختلف مبارزه را ارائه می دهد. این بازی دارای بخش ایجاد و سفارشی سازی شخصیت است و سه سطح دشواری را ارائه می دهد: Dawn (آسان)، Dusk (معمولی) و Twilight (سخت). Rise of the Ronin فاقد حالت PvP است، اما امکان پیوستن به سه بازیکن دیگر به صورت آنلاین برای تکمیل ماموریت های داستان اصلی وجود دارد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  برای تماشای Deadpool و Wolverine نیازی نیست که فیلم های قبلی مارول را دیده باشید