پورتال یک تغییر گرافیکی شگفت انگیز از Nvidia دریافت می کند



مانند چندین بازی کلاسیک دیگر در چند سال گذشته، Portal نیز به‌روزرسانی گرافیکی بزرگی دریافت می‌کند. Portal Prelude RTX که در 18 جولای در دسترس است، بازی را بازنگری کرده و چندین ویژگی جدید را برای دارندگان GPU Nvidia اضافه می‌کند، از جمله ردیابی کامل پرتو، بهبود عملکرد از طریق DLSS 3، به حداقل رساندن تأخیر سیستم از طریق Nvidia Reflex، و زمان بارگذاری سریع‌تر برای بافت‌ها از طریق Nvidia RTX IO. .

این نسخه از بازی برای دانلود رایگان در Steam و برای تمامی افرادی که نسخه اصلی Portal را دارند قابل بازی خواهد بود و درایورهای جدید GeForce Game Ready برای تکمیل تغییر در دسترس خواهند بود. یک پیش درآمد غیر رسمی برای پورتال که برای اولین بار در سال 2008 منتشر شد، Portal: Prelude یک ریمستر جامعه است که قبل از روزهای GLaDOS تنظیم شده است و تجربه چالش برانگیزی شامل 19 اتاق آزمایش جدید، مکانیک های پیشرفته جدید گیم پلی و یک داستان کاملاً با صدای NPC را ارائه می دهد. .

انویدیا با Nicolas “NykO18” Grevet، خالق اصلی Portal Prelude، و مدر David “Kralich” Driver-Gomm برای مدرن کردن بازی و افزودن ویژگی‌های جدید مانند مسیریابی کار کرد. تیم متشکل از 5 مددر هشت ماه را صرف بهبود بازی، اضافه کردن ردیابی پرتوهای کامل، بافت‌های با وضوح بالا و مدل‌های چند ضلعی بهبود یافته کرد. برای استفاده حداکثری از این پیشرفت‌های جدید، کاربران باید یکی از پردازنده‌های گرافیکی جدیدتر انویدیا مانند RTX 4080 و 4090 را داشته باشند، اگرچه پردازنده‌های گرافیکی سری 20 و 30 قبلی همچنان می‌توانند از ارتقای پورتال بهره ببرند.

بخوانید  رئیس پلی استیشن با هیدئو کوجیما، خالق بازی Death Stranding 2 ملاقات می کند

انویدیا همچنین اعلام کرد که درایورهای جدید Game Ready برای عرضه بازی Ratchet and Clank: Rift Apart در 26 جولای در دسترس خواهند بود و به کاربران امکان اجرای بازی با DLSS 3، ردیابی پرتوهای پیشرفته، Reflex و RTX.IO را می دهند. یک درایور برای Remnant II از 25 جولای در دسترس خواهد بود و بهینه سازی برای چند بازی اخیرا منتشر شده دیگر نیز در دسترس خواهد بود.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر