پلی استیشن پاستا خوشمزه ترین همکاری سونی را ارائه می کند


سرانجام، PlayStation Pasta یک واقعیت است. سونی اعلام کرده است که با یک سوپرمارکت آنلاین بریتانیایی همکاری خواهد کرد اکادو (از طريق یوروگیمر) برای راه اندازی یک نسخه پاستا ویژه که در PlateStation نزدیک شما در دسترس خواهد بود. جعبه ای از بهترین کمک های ایتالیا به هنر آشپزی شامل شکل دکمه های نمادین کنترلر پلی استیشن است که همه آنها را می توان در وعده های غذایی مختلف درست کرد.

در دنیای خودت زندگی کن، بوفه در دنیای ما.
در دنیای خودت زندگی کن، بوفه در دنیای ما.

دوست دارید یک کاسه از Ghost of Tripoline داشته باشید؟ شاید شما تشنه یک بشقاب Ratchet و Capellini هستید یا می خواهید مقداری Final Farfalline را بخورید. توصیه می‌کنیم در صورت داشتن فرصت، Horizon Ziti Dawn یا Calzone: Shadow Fall را تهیه کنید، اما ممکن است هزینه زیادی برای شما داشته باشد.

در دیگر اخبار بدون کربوهیدرات پلی استیشن قبل از جلسه ماراتن Gran Turismo 7، بیشترین دانلود بازی های ماه ژوئن مشخص شده است. Diablo IV مقام اول را در ایالات متحده و کانادا در PS5 و PS4 به خود اختصاص داد، زیرا حتی قدرت ترکیبی Final Fantasy 16 و Street Fighter 6 برای شکست دادن بازگشت بلیزارد به صدر جدول کافی نبود.

کاتالوگ بازی های Extra و Premium PlayStation Plus برای جولای 2023 نیز فاش شده است و در 18 ژوئیه می توانید بازی هایی مانند Sniper Elite 5، It Takes Two، World War Z، Undertale، Melty Blood: Type Lumina و Dysmantle را به بک لاگ خود اضافه کنید. .

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

بخوانید  تصاویر بازی Hellblade 2; نمای منظره سنوا
تحریریه مجله بازی یک گیمر