پربازدیدترین گوشی های رده محصولات زومیت در سال 2022

اکنون در پایان سال 2022 با تمام این شرایط لیستی از 10 گوشی هوشمندی که بیشترین بازدید را در بخش محصولات داشته اند را از شما مخاطبینی که همیشه با زومیت بوده اند آماده کرده ایم. در ادامه با معرفی پربازدیدترین و محبوب ترین گوشی های سال 2022 در قسمت محصولات زومیت همراه ما باشید.

10-آیفون 13

شیائومی در راستای رقابت با غول های فناوری، همکاری جدیدی را با شرکت بزرگ لایکا که قبلا شریک تجاری هواوی بوده و همچنین از یک سنسور عظیم ۱ اینچی در دوربین گوشی استفاده کرده، آغاز کرده است.Xiaomi 12s Ultra. سامسونگ که تولید سری محبوب گلکسی نوت را متوقف کرد، با معرفی Galaxy S22 Ultra با قلم یکپارچه، خاطره این سری فراموش شده را زنده کرد.

در سال 2022، بازار تلفن همراه این کشور با کاهش چشمگیر بسیاری روبرو شد و در مدت کوتاهی به ثبات نسبی دست یافت. از احتمال ممنوعیت واردات گوشی های بالای 600 دلار گرفته تا عدم رجیستر شدن سری آیفون 14 اپل و بسته شدن بازار علاءالدین به دلیل افزایش ناگهانی نرخ دلار، از جمله مشکلاتی است که امسال با آن مواجه بوده ایم. .

علاوه بر این، بازار جهانی تلفن همراه در سال 2022 شاهد حضور محصولی متفاوت و جذاب از یک استارت آپ بود، اسمارت‌فون اندرویدی Notting Phone 1 با طراحی جذاب و ویژگی‌های خاص، توجه بسیاری را به خود جلب کرد. پس از سال ها، اپل اصرار خود را بر استفاده از سنسورهای 12 مگاپیکسلی کنار گذاشت و برای اولین بار از سنسور 48 مگاپیکسلی در دوربین اصلی آیفون 14 پرو استفاده کرد.

بخوانید  تهاجم مخفی قسمت 2 تخم مرغ عید پاک - 7 چیزی که در "قول ها" از دست دادید