امکان اضافه شدن نقشه Resurgence به Warzone 2 در آینده نزدیک

در نسخه اول، به لطف حالت Rebirth Island و Resurgence، سازندگان توانستند نبردهای سریع و نفس گیر را برای این دسته از بازیکنان فراهم کنند. این حالت به بازیکنان اجازه می‌داد تا زمانی که حداقل یکی از هم‌تیمی‌هایشان زنده است، تقریباً یک دقیقه پس از مرگ، دوباره بازی کنند. با نزدیک شدن به پایان رقابت، گزینه respawn به ایستگاه های خرید محدود می شود. نقشه جزیره Rebirth Warzone 1 متراکم و فشرده بود تا اطمینان حاصل شود که بازیکنان در نبردهای تنومند مداوم هستند.

طرفداران Warzone 2 احتمالا باید تا اواخر ژانویه منتظر بمانند تا توسعه دهندگان اطلاعاتی درباره اضافه شدن احتمالی نقشه Resurgence منتشر کنند. در گذشته حالت Resurgence پس از هفت ماه به Warzone اضافه شد. لازم به ذکر است که در این زمان Resurgence یک حالت و نقشه کاملاً جدید بود و تیم پشتیبانی Warzone 1 باید آن را از ابتدا طراحی و توسعه می داد. با این حال، این نقشه احتمالا توسط تیم Warzone 2 در دست توسعه است و به عنوان محتوای پس از عرضه در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت.

نقشه Resurgence به زودی برای بازیکنان Call of Duty: Warzone 2 در دسترس خواهد بود.

اکنون، به نظر می رسد که بازیکنان به زودی می توانند نقشه Resurgence جدیدی را در Call of Duty: Warzone 2 دریافت کنند. طبق گفته Insider Gaming، دو منبع در Activision ادعا کرده اند که نقشه و حالت جدید Resurgence در طول فصل دوم در دسترس خواهد بود. انتظار می رود این فصل از اوایل فوریه امسال شروع شود. اگرچه مشخص نیست که آیا این نقشه جدید و این حالت جدید در همان روز منتشر می شوند یا خیر. این منابع به جزئیات زیادی در مورد کارت جدید اشاره نکرده اند. تنها امکان این است که محیط Castle از بازی Call of Duty: World at War گنجانده شده باشد. با این حال، سازندگان هنوز این موارد را تایید نکرده اند.

بخوانید  معرفی بازی Age of Empires Mobile با پخش تریلر سینمایی

نظر شما در مورد این خبر چیست؟ آیا تا به حال موفق به کشف Warzone 2 شده اید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

شخصیت های بازی Battle Royale Warzone

طبق یک گزارش جدید، نقشه Resurgence بازی Call of Duty: Warzone 2 ممکن است به زودی در دسترس بازیکنان قرار گیرد. Warzone 2 توانست خیلی زود پس از انتشار در بین طرفداران Battle Royale محبوبیت زیادی پیدا کند. با این حال، در این نسخه جدید بازی تغییرات زیادی ایجاد شد که برخی از آنها باعث نارضایتی طرفداران شد. در Warzone 2 شاهد رقابت های تاکتیکی با سرعت کمتر، نقشه های بزرگتر و تاکید زیاد بر استفاده از تمام منابع بازیکن برای زنده ماندن در جنگ ها هستیم. بازی بسیار بزرگتر از Warzone 1 است و بازیکنانی که خواهان نبردهای سریع هستند راضی نخواهند شد.