اطلاعات لورن اشمیت هیسریش در مورد پایان سریال The Witcher

مجری سریال Witcher اخیراً در مصاحبه ای با رسانه Collider گفته است: “یکی از اهداف من و رهبران شبکه نتفلیکس این بوده است که همیشه یک نقطه پایانی برای داستان در ذهن داشته باشیم؛ زیرا به نظر من، اگر این کار را نکنید. بدون دانستن پایان راه وقتی شروع به نوشتن داستان کنید، گم می شوید. برای پاسخ به سوال شما باید بگویم بله، دقیقا می دانم که سریال [The Witcher] این به کجا ختم خواهد شد؟ من می دانم این سریال در چه فصلی تمام می شود و می دانم که چگونه تمام می شود. بسیار هیجان انگیز خواهد بود.”

اگرچه لورن اشمیت هیسریش در مورد چگونگی اقتباس از رمان های بسیار محبوب The Witcher نوشته است. آندری ساپکوفسکی توضیحات ارائه شده است، اما طرفداران هنوز نمی دانند که فصل های آینده به چه سمت و سویی خواهند رفت. به خصوص که نتفلیکس محدود به اقتباس از یک کتاب برای تولید هر فصل از سریال Witcher نیست.

سریال Witcher بر اساس کتاب های فانتزی آندری ساپکوفسکی ساخته شده است که داستانی حماسی از سرنوشت را روایت می کند. در این سریال، یک شکارچی هیولا تنها به نام گرالت تلاش می کند تا جایگاه خود را در دنیایی بیابد که مردم آن پست تر از حیوانات هستند. در ساخت این مجموعه تا حد زیادی الهام گرفته شده از کتاب هاست اما المان هایی از بازی های استودیو سی دی پراجکت نیز در آن به چشم می خورد.

لورن اشمیت-هیسریچ تهیه کننده اجرایی و مجری سریال The Witcher است. تومک باگینسکی و جارک ساگو از شرکت تصویر پلاتاج جیسون براون و شان دنیل کمپانی شان دانیل نیز از دیگر تهیه کنندگان اجرایی سریال است. به گفته لورن اشمیت-هیسریچ، فصل سوم سریال ویچر از دومین رمان این مجموعه به نام The Time of Contempt الهام گرفته شده است که کتاب مورد علاقه مجری برنامه است.

بخوانید  سازنده Baldur’s Gate 3 امیدوار است بازی‌های بیشتری در سبک آن ساخته شوند

لورن اشمیت هیسریش در مصاحبه ای با رسانه Collider اعلام کرد که از پایان سریال The Witcher کاملا آگاه است.

با توجه به اینکه دو فصل از سریال The Witcher در نتفلیکس به صورت آنلاین برای بینندگان نمایش داده شده است و دو فصل دیگر نیز در راه است، طرفداران می خواهند بدانند که آیا لورن اشمیت هیسریک آیا او می داند که این اقتباس تلویزیونی چگونه به پایان می رسد؟

مجری سریال The Witcher در این باره توضیح داد: “من فکر می کنم بسیاری از مردم معتقدند که هر فصل سریال به یکی از کتاب های این مجموعه می رود، اما مطمئناً اینطور نیست. “ما قادر خواهیم بود این کار را انجام دهیم. و این به دلیل وجود کتاب‌هایی مانند Blood of Elves است که فصل دوم سریال Witcher برداشتی آزاد از آن محسوب می‌شود.

“این کتاب [خون الف‌ها] اشتیاق کافی برای ادامه کار نداشت. بنابراین مجبور شدیم از بخش‌هایی از داستان‌های کوتاه کتاب «تعمید آتش» استفاده کنیم. فصل دوم یا به عبارتی اپیزود دکلن، دانه ای از حقیقت، با داستان های کوتاه قسمت اول کتاب آغاز شد. بنابراین، ما باید در مورد تقسیم بندی کتاب ها به فصل های مختلف سریال انعطاف پذیر باشیم. من از ابتدای کارم به آن فکر می کردم.