ویدیوی لغو شده بازی Call of Duty: Future Warfare لو رفت


به تازگی ویدیویی از گیم پلی بازی لغو شده Call of Duty: Future Warfare که توسط استودیو منقرض شده Norsoft ساخته شده بود، منتشر شده است.

به تازگی ویدیوی دو دقیقه ای بازی Call of Duty: Future Warfare فاش شده است. به گفته برایان برایت، توسعه دهنده کهنه کار بازی، این بازی توسط Norsoft توسعه داده شده است و با نام NX1 نیز شناخته می شود. استودیو نورسافت پس از کنار گذاشتن توسعه سری بازی‌های قهرمان گیتار او شروع به انجام این کار کرد.

در ویدئویی که به صورت آنلاین منتشر شده است، می توانیم نسخه ای از بازی 2011 را ببینیم که ماموریتی به ماه را نشان می دهد. به نظر می رسد که Call of Duty: Future Warfare قرار بود ترکیبی از نبردهای آینده نگر و نبرد زمینی واقع گرایانه را به بازیکنان ارائه دهد و شامل نسخه بازسازی شده نقشه های کلاسیک از سری Call of Duty باشد. در ادامه می‌توانید ویدیوی گیم‌پلی این بازی لغو شده را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

استودیو نورسافت در سال 1994 تاسیس شد و دو دهه بعد با استودیوی اینفینیتی اکتیویژن ادغام شد. نورسافت بیشتر به خاطر ساخت سری Pro Skater Guitar Hero Tony Hawk و بازی Gun شناخته شد، اما Activision بعداً به استودیو کمک کرد تا به توسعه سری Call of Duty کمک کند و اعضای تیم روی Call of Duty: Modern Warfare 3 کار کردند. بازی‌های Duty: Ghosts و Call of Duty: Advanced Warfare به عنوان یک استودیوی کمکی کار می‌کردند.

سپس نورسافت تصمیم گرفت تا بازی Call of Duty خود را بسازد. به گزارش Bright Bright، ویدئویی که از بازی Call of Duty: Future Warfare می بینیم، تلاش اعضای استودیو برای یادگیری نحوه کار با موتور بازی این سری و تست ویژگی هایی مانند جاذبه کم را نشان می دهد. برایان برایت در ادامه می گوید که Call of Duty: Future Warfare می تواند جایگزین Call of Duty: Ghosts در صورت ادامه توسعه آن شود.

بخوانید  یوبی سافت در حال تلاش برای ایجاد NPC های هوش مصنوعی است که "مکالمات واقعی" داشته باشند.

اعضای Norsoft حتی دو یا سه ماموریت کمپین روایی و همچنین آیتم های مختلفی را برای حالت چند نفره آن انجام دادند. متاسفانه به نظر می رسد که بازی Call of Duty: Future Warfare این هرگز یک پروژه بزرگ برای Activision نبود، بنابراین برنامه‌ای برای انتشار آن وجود نداشت. اما در سال 2016 استودیو Infinity وارد بازی شد او Call of Duty: Infinite Warfare را ساخت که شباهت هایی به بازی کنسل شده دارد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر