هیدئو کوجیما در مورد نقش جردن پیل در OD صحبت می کند


هیدئو کوجیما تایید کرد که جردن پیل هیچ شخصیتی را در OD بازی نخواهد کرد و مشارکت او متفاوت خواهد بود.

استودیو Kojima Productions سال آینده Death Stranding 2: On the Beach را منتشر خواهد کرد، سپس روی یک بازی اکشن مخفی کاری جدید به نام Physint کار خواهد کرد. بنابراین هیدئو کوجیما و تیم او در حال حاضر مشغول است. اما تمام نشده است و آنها با استودیو ایکس باکس روی OD که یک بازی ترسناک است، کار خواهند کرد. این بازی در دسامبر سال جاری در مراسم Game Awards ارائه شد و شاهد همکاری بود جردن پیلما همچنین یک بازیگر و فیلمساز آمریکایی خواهیم بود.

اکنون در یکی از قسمت‌های Hideotube، برنامه کوجیما در یوتیوب، دخالت پیل فاش شده است. خالق متال گیر گفت: “ما در پادکست من با هم آشنا شدیم و متوجه شدیم که طرفداران متقابل یکدیگر هستیم. از آن زمان تاکنون چندین بار ملاقات کرده ایم. ما در مورد تمایل به همکاری با هم صحبت کردیم و او در OD حضور خواهد داشت.”

اگرچه کوجیما دقیقاً نحوه حضور پیل را فاش نکرد، اما تأیید کرد که نقش یک شخصیت را بازی نخواهد کرد. وی در پاسخ به سوالی در مورد حضور پیل در این مسابقه پاسخ داد: نه اینطور نیست، او خلاقانه کمک می کند، اگر بیشتر صحبت کنم به مشکل می خورم.

علاوه بر این، این کارگردان تنها نام بزرگی نیست که در بازی مذکور حضور خواهد داشت و اعضای دیگری مانند او روی این بازی کار خواهند کرد: «ما آنها را انتقام‌جویان و اعضای دیگری مانند او می‌نامیم. [پیل] ما داریم. اگر اسمشان را بگویم تعجب می کنید. ما لیستی از اعضایی داریم که با آنها صحبت می کنیم. البته هنوز همه چیز قطعی نشده است. »

بخوانید  تریلر Overwatch 2 One Punch Man نگاه بهتری به پوسته های جدید می دهد

بازی ترسناک Overdose ساخته هیدئو کوجیما

کوجیما ادامه داد: زمانی که این اسامی را اعلام کنم، نامم فراموش خواهد شد. تعجب خواهید کرد و خواهید گفت چه اتفاقی می افتد؟ وقتی این لیست را به عوامل و مدیران نشان می‌دهم، آنها به سختی می‌توانند آن را باور کنند. آنها می گویند چگونه این همه مردم را که به حرف کسی گوش نمی دهند، به دست آوردید.

هنوز جزئیات بیشتری در مورد OD منتشر نشده است. اما کوجیما به تدریج اطلاعات جدیدی از این فیلم ترسناک اعلام خواهد کرد. استودیو کوجیما پروداکشنز علامت‌های تجاری را برای سیستم مخفی کاری اجتماعی و اجتماعی به ثبت رسانده است، که احتمالاً به این معنی است که بازی دارای عناصر چند نفره مشابه Death Stranding خواهد بود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر