اولین تریلر Deadpool 3 ماجراجویی Deadpool را در چند جهان نشان می دهد


استودیوی مارول بالاخره اولین تریلر فیلم Deadpool and Wolverine را منتشر کرد که در آن شاهد ماجراجویی ددپول در دنیای چندگانه هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر فیلم Deadpool 3 منتشر شد. قبل از شروع Super Bowl امسال، مارول استودیو اولین تریلر این فیلم را منتشر کرد که نشان می‌داد فیل قرار است با نام‌های Deadpool و Wolverine منتشر شود. تریلر با تولد وید ویلسون شروع می شود، سپس اعضای TVA به سازمانی می برند که در آنجا با مامور پارادوکس ملاقات می کند.

این مامور سازمان TVA این ماموریت را به ددپول می سپارد تا به عنوان قهرمان به دوره های مختلف سفر کند که طی آن به فیلم های دنیای سینمایی مارول مانند فیلم Avengers: Age of Ultron و X-Men نیز سفر می کنیم. دنیای روباه قرن بیستم. اگرچه تریلر حاوی صحنه خیلی خشن نیست، اما تایید می کند که فیلم Deadpool and Wolverine دارای امتیاز بزرگسالان است و در لحظات پایانی تریلر، سر و سر ولورین ظاهر می شود که تیغه هایش را در بدن ددپول فرو می کند. در ادامه می توانید این تریلر جالب را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

علاوه بر تریلر، اولین پوستر فیلم Deadpool and Wolverine نیز منتشر شد که در ادامه مشاهده می کنید:

اولین پوستر ددپول و ولورین

رایان رینولدز در نقش ددپول، هیو جکمن در نقش لوگان با نام مستعار ولورین، مورنا باکارین در نقش ونسا کارلایل، استفان کاپیچیچ در نقش کولوسوس، برایانا هیلدبراند در نقش Negasonic Teenage Warhead، کوتسونا شیوری در نقش یوکیو، راب دلانی در نقش پیتر، کاران سونی در نقش دوپیندر (توپیندر) لزلی اوگامز در نقش Blind Al، جنیفر گارنر در نقش الکترا، اما کورین در نقش شیطان مرکزی و از نگاتیو و متیو مکفدین در نقش عامل پارادوکس از جمله بازیگران حاضر در فیلم Deadpool و Wolverine هستند و به ایفای نقش پرداختند.

بخوانید  The Masked Killer Returns در اولین تیزر Scream VI با بازی جنا اورتگا

فیلم Deadpool and Wolverine برای اکران در تاریخ 26 جولای 2024 برنامه ریزی شده است. شان لویکارگردان فیلم‌های آزاد و پروژه آدام کارگردانی فیلم ددپول 3 را بر عهده دارد. با زب ولز، رینولدز و لوی.

تحریریه مجله بازی یک گیمر