نگهبانان کهکشان مارول را به صورت رایگان کشف کنید


کاربران فروشگاه اپیک گیمز برای مدت محدودی می‌توانند بازی اکشن ماجراجویی محبوب Marvel's Guardians of the Galaxy را به صورت رایگان دریافت کنند.

در جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که فروشگاه اپیک گیمز برای مدت محدودی بازی اکشن و ماجراجویی محبوب Marvel's Guardians of the Galaxy از Eidos Montreal را به کاربران رایانه های شخصی ارائه می کند. بازیکنان می توانند این بازی را تا ساعت 19:30 روز چهارشنبه 29 دی ماه ساعت 14:02 به وقت ایران دریافت کنند.

بازی تک نفره Guardians of the Galaxy مارول بازیکنان را در نقش Star-Lord قرار می دهد که نگهبانان کهکشان را در یک ماجراجویی بزرگ رهبری می کند. بازیکنان می توانند به جای اینکه بتوانند بین دیگر گاردها جابجا شوند، دستور حمله صادر کنند و از توانایی های ویژه برای شکستن دفاع دشمن استفاده کنند. مکانیک مبتنی بر انتخاب Huddle همچنین می تواند برای افزایش آسیب و تنظیم مجدد خنک کننده ها استفاده شود.

Marvel's Guardians of the Galaxy اکنون در Xbox One، Xbox Series در دسترس است Xbox Series S، PlayStation 4، PlayStation 5 و PC را می توان تجربه کرد. اگرچه ظاهرا این بازی و انتقام جویان مارول باعث ضرر 200 میلیون دلاری اسکوئر انیکس شدند، اما دیزنی همچنان مشتاق همکاری با آنها است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  تصاویر فصل دوم The Last of Us دشمنان الی را نشان می دهد