تاریخ انتشار Metal Gear Solid Delta: Snake Eater لو رفت؟


سونی تریلر جدیدی منتشر کرده است که در آن چند بازی پلی استیشن را به نمایش می گذارد که در سال 2024 به طرفداران معرفی خواهند شد.

سونی تریلر جدیدی از بازی های پلی استیشن 2024 را در کانال یوتیوب خود منتشر کرده است که اشاره ای به انتشار Metal Gear Solid Delta: Snake Eater در سال جاری دارد. این ویدیو تعدادی از آثاری را نشان می دهد که در سال 2024 به علاقه مندان ارائه می شود و در میان آنها می توان بازسازی Metal Gear Solid 3 را مشاهده کرد.

سونی از Metal Gear Solid Delta: Snake Eater در رویداد PlayStation Showcase 2023 رونمایی کرد. بازسازی Metal Gear Solid 3 به عنوان “بازسازی وفادارانه از طراحی و داستان بازی اصلی” توصیف می شود که “بازی را با تصاویری خیره کننده و کاربر روان تکامل می بخشد.” تجربه.” در گذشته، کونامی تایید کرده بود که این بازی اکشن ماجراجویی مخفیانه با Unreal Engine 5 ساخته خواهد شد.

تاریخ دقیق انتشار Metal Gear Solid Delta: Snake Eater هنوز مشخص نیست، اما این بازسازی بر روی پلتفرم های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس منتشر خواهد شد.Xbox Series S و PC منتشر خواهند شد.

ویدیوی جدید پلی استیشن همچنین عناوین دیگری را که امسال عرضه می‌شوند، از جمله Like a Dragon: Infinite Wealth، Final Fantasy 7: Rebirth، Dragon's Dogma 2 و The Last of Us Part 2 Remastered را به نمایش می‌گذارد. برای تماشای این تریلر می توانید به کانال یوتیوب پلی استیشن مراجعه کنید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  ستاره Westworld توضیح می دهد که چرا لغو ناگهانی سریال از بسیاری جهات وحشتناک بود.