جنا اورتگا در حال مذاکره برای بازی در فیلم جدید تایکا وایتیتی است


جنا اورتگا ستاره چهارشنبه در حال مذاکره برای بازی در فیلم Klara and the Sun به کارگردانی تایکا وایتیتی است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون متوجه شدیم که ظاهرا جنا اورتگا، بازیگر نامزد گلدن گلوب در حال مذاکره برای ایفای نقش اصلی فیلم کلارا و خورشید است. این اقتباس سینمایی بر اساس رمانی پرفروش ساخته شده است کازوئو ایشی گورو به همین نام است و شرکت سونی 3000 پیکچرز تولید آن را بر عهده دارد.

جنا اورتگا می تواند به فیلم بعدی بپیوندد تایکا وایتیتی در همین حال، به نظر می رسد این بازیگر 21 ساله اخیراً به دلیل درگیری های برنامه ریزی تصمیم به ترک Scream VII گرفته است. این بازیگر آمریکایی خود را برای شروع قریب الوقوع فیلمبرداری فصل دوم سریال چهارشنبه در ایرلند آماده می کند. جنا اورتگا بعدی در کمدی ترسناک Beetlejuice 2 به کارگردانی تیم برتون می بینیم که مدتی پیش فیلمبرداری او به پایان رسید.

تایکا وایتیتی کارگردان این فیلم است داهوی والر آنها مسئول نوشتن فیلمنامه کلارا و خورشید هستند. کارگردان Thor: Ragnarok از می 2023 به این پروژه پیوسته است.داستان این فیلم حول محور دختر رباتی می باشد که با انرژی خورشیدی کار می کند. این ربات ساخته شده است تا کودکان بیمار احساس تنهایی نکنند.

کازوئو ایشی گورو جفری کلیفورد و رزی آلیسون آنها تولید اجرایی فیلم کلارا و خورشید را بر عهده دارند دیوید هیمنتایکا وایتیتی و گرت باش آنها به عنوان تولید کننده عمل می کنند. الیزابت گابلر 3000 Pictures نیز برای نظارت بر این پروژه استخدام شده است که هنوز اعلام نشده است.

بخوانید  بازی سوئیچ شایان ستایش و باندل های مخمل خواب دار در حال حاضر بسیار ارزان هستند
تحریریه مجله بازی یک گیمر